Optimér og digitalisér forretningsprocesserne

Kommunale entreprenørvirksomhed

Stå stærkere i konkurrencen om kommunale opgaver med:

  • Økonomisk overblik
  • Effektiv planlægning af opgaver
  • Optimal udnyttelse af ressourcer

Branchens udfordringer

Optimér din kommunale entreprenørvirksomhed

Konkurrencen om kommunale opgaver er hård. Du er oppe imod private virksomheder og skal være skarp på prisen. Din position er svækket, hvis du mangler overblik og redskaber til at drive og udvikle en sund forretning.

Du genkender måske udfordringer som:

  • Mangelfuldt overblik over mandskab og materiel
  • Utilstrækkelig indsigt i forbrug og omkostninger
  • Manglende samlet overblik over den økonomiske situation

ERP-løsning til kommunale entreprenører

Med EV Kommunal Entreprenør får du en standard ERP-løsning, der bygger på Best Practice hos den kommunale entreprenør. Løsningen er udviklet i samarbejde med vores kunder og de fleste af landets kommuner. Uanset om du er i BUM, helhedsorienteret styring eller anden samarbejdsform med forvaltningen, så understøtter løsningen din forretningsmodel.

Vores standardløsning til kommunale entreprenører er baseret på ERP-systemet Dynamics 365 Business Central.  Du får en 360 graders løsning, der dækker dig ind hele vejen rundt. 

Styr på sager og ressourcer

Effektiv udnyttelse af ressourcerne og overblik helt ned til mindste detalje er altafgørende for at skabe og opretholde en bæredygtig forretning. Det er sådan, du gør dig gældende i den skærpede konkurrence.

Sags- og ressourcestyring er et godt redskab til at give det samlede overblik over mandskab, materiel, forbrug, omkostninger, køb og salg. Dermed har du det bedste udgangspunkt for at anvende virksomhedens ressourcer optimalt.

Fordele med ERP-løsningen

  • Fuldt overblik
  • Styr på kerneområder
  • Fuld kontraktstyring
  • Enhedspriser på pleje
  • Organisatorisk smidig understøttelse
  • Konkurrencemæssig optimering
  • Fuld opgavestyring
  • Faglig mobil digital løsning der understøtter den kommunale entreprenør krav og behov

Tillægsløsninger og produktblade

Nedenstående løsninger er specifikt udviklet til at understøtte den kommunale entreprenør.

Få mere information om eksempelvis:

  • EV SmartKlik - digital timeregistrering
  • SmartKlik Ferie & Fravær
  • SmartKlik Opgavestyring
  • SmartKlik Dialogportal
  • EV Sags- og ressourcestyring
  • ... og mange flere

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Janine Nedergaard Bjerre
Markedschef
+45 23 64 05 20

JNB