Optimér og digitalisér forretningsprocesserne

Servicevirksomheder

En standard ERP-løsning til servicevirksomheder giver dig mulighed for:

  • Øget indtjening med styrket ressourceplanlægning
  • Bedre kundeservice med proaktiv opfølgning
  • Kapacitet til flere opgaver med skarp planlægning
Hs Tarm Logo Grey
Nel Grey
Tefcold Grey
Swire Energy Services

Branchens udfordringer

Effektivisér arbejdsgangene i din serviceforretning

Optimal udnyttelse af ressourcerne er afgørende for, om du tjener penge på din servicevirksomhed. Udgifterne stikker af, hvis du mangler overblik, hvilket lynhurtigt afspejles på din indtjeningsevne.

Måske kender du til udfordringer som:

  • Ineffektiv disponering af opgaver
  • Manglende overblik over kundens aktiver
  • Manglende adgang for teknikere til data onsite
  • Mangelfuld indberetning af reservedele og tid
  • Fejl i overleveringen mellem teknikere og administrationen
  • Unødvendig tid i administration pr. faktureret opgave

Whitepaper

Sådan optimerer du din forretning

Vi har lavet et whitepaper til dig, som ønsker at højne indtjeningsevnen, optimere ressourceplanlægningen og få mere overblik, og styring i din virksomhed med udekørende serviceteknikere.

Servicevirksomheder WP 1280x1280

ERP-løsning til servicevirksomheder

Med vores standardløsning Dynamics 365 Business Central til servicevirksomheder er der styr på dine serviceaftaler. Løsningen hjælper med planlægning af service og lovpligtige eftersyn. Desuden sikrer effektiv indberetning af reservedele og tidsforbrug, at du har fuldt indblik i omkostninger.

Vi udnytter den nyeste Microsoft-teknologi fra Dynamics 365 for Field Service, Dynamics 365 for Sales samt Dynamics 365 Business Central. Vi kan desuden hjælpe dig med at udnytte IoT-teknologi som et led i optimeringen af din forretning.

Du får en samlet løsning, der hurtigt og effektivt kan implementeres i din servicevirksomhed.

Den professionelle, standard Service Management-løsning giver dig blandt andet:

  • Indsigt til at vurdere, om og hvordan du tjener penge på din serviceforretning
  • Tidsbesparelser og færre fejl for både teknikere og i administrationen
  • Effektiv kommunikation og planlægning i flowet af opgaver

Fordele med ERP-løsningen

Overblik og optimering
Du får overblik over de lovpligtige eftersyn og ved, hvilke ressourcer, der er nødvendige til fremtidige opgaver. Dine processer bliver mere effektive, og du sparer både tid og penge. Det hjælper dig til at drive en effektiv servicevirksomhed med tilfredse kunder.

Bedre likviditetsstyring
Med en ERP-løsning udviklet til servicevirksomheder kan du hente data om omsætning pr. servicetekniker, omkostninger samt allokering af ressourcer. Nem adgang til data og historik gør det lettere at styre virksomhedens økonomi, og du har styr på forbrug og omkostninger.

Mobil adgang til data
For teknikeren i bilen er det vigtigt at kunne hente og indberette data på stedet. Med en ERP-løsning bygget på Microsoft-teknologi får du en brugervenlig løsning, der er fuldt integreret med mobile enheder. Den lader serviceteknikeren arbejde på stedet med adgang til alle relevante oplysninger. Du minimerer dobbeltarbejde og ressourcespild.

EV Tillægsløsninger

Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.

Tredjepartsløsninger

Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.

Løft jeres forretningsdata med EV Power BI

Vil I have mere ud af jeres Business Central data? Og måske endda arbejde mere intelligent med dem? Så er EV Power BI løsningen for jeres virksomhed. EV Power BI er en business intelligence-løsning til Business Central, som gør komplekse og ustrukturerede data forståelige og værdiskabende. EV Power BI giver dig både det store forkromede overblik over din virksomhed samt muligheden for at dykke ned i helt specifikke områder af forretningen.

Power BI Section

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Dan Halger Nielsen

Markedschef

+45 25 18 85 86

DHN