Standardløsning til shippingvirksomheder

Optimér shippingvirksomhedens forretningsprocesser med Microsoft Dynamics NAV og forbliv konkurrencedygtig.

Helstøbt standard ERP-løsning til shippingbranchen

Økonomistyring, forskellige valutaer, internationale regnskaber, lager og logistik er blot nogle af de områder, som er vitale for en shippingvirksomhed at have fuldstændig styr på. Det stiller krav til både det samlede IT-landskab samt leverandøren af dette. For hvad hjælper IT-løsninger, hvis ikke de optimerer og understøtter virksomhedens forretningsprocesser og skaber overblik? Det er her IT-leverandørens faglighed og forretningsforståelse kommer i spil.

Vi har hjulpet virksomheder i shippingbranchen med at optimere deres arbejdsgange og forretningsprocesser gennem Dynamics NAV standardfunktionalitet tilpasset shippingbranchen.

Branchekendskab og forretningsforståelse gør forskellen

Vi ved at vores kunder i stigende grad efterspørger løsninger, som er så tæt på standard som muligt, da det gør det lettere at opgradere løsningen til nye versioner af Dynamics NAV, og man undgår en fastlåst løsning. Men kan det lade sig gøre at udnytte standardfunktionalitet, og samtidig understøtte branchens behov? Ja, det kan det.

Vi udnytter den Microsoft Dynamics NAV-funktionalitet, der ligger som standard i systemet, og udbygger dette med egenudviklede moduler, der tilgodeser specifikke behov inden for shippingbranchen. Dette kan vi gøre, fordi vi har stor erfaring med at optimere de processer, som er i en shippingvirksomhed samt i at løse udfordringer inden for branchen.

Udover vores egenudviklede moduler på toppen af løsningen, kan vi også lave dybe integrationer til fagspecifikke systemer til shippingbranchen samt øvrige løsninger, der optimerer arbejdsgangene ved fx dokumenthåndtering mv. Vi integrerer bl.a. til følgende:

  • Sertica
  • IMOS
  • InCon
  • Continias produkter
  • Og mange flere...

Download produktblade

Dine fordele med en standardløsning til shipping

Faglig ekspertise

Vores konsulenter er fagspecialister. De har mange års erfaring med at optimere shippingvirksomheders forretningsprocesser, fordi de kender problemstillingerne i netop den branche. Dermed er du sikret konsulenter, som forstår jeres forretning og udfordringer.

Tæt på standard

Vores standardløsning til shippingvirksomheder tager udgangspunkt i standard Microsoft Dynamics NAV-funktionalitet og bliver udbygget med moduler på toppen. Dette sikrer, at den løsning som virksomheden får er fleksibel og nem at opgradere, når nye versioner af fx Dynamics NAV lanceres. Dermed undgår virksomheden at være låst fast af mange specialtilretninger.

Dybe integrationer

Da løsningen tager udgangspunkt i standard Dynamics NAV-funktionalitet, muliggør dette, at der nemt kan skabes dybe integrationer til 3. part samt de fagsystemer, som findes i shippingbranchen. Dette sikrer, at løsningen opfylder de specifikke behov, der er i shippingbranchen.

Få en opgraderingsstrategi til din Dynamics NAV

Mange virksomheder har ikke en decideret opgraderingsstrategi og er typisk tvunget til at investere i en ny løsning hvert 6. - 8. år, fordi de ikke kan blive ved med at lappe på den gamle løsning. Gennem mange års erfaring ved vi, at en reimplementering kan være opslidende for en organisation, fordi man kommer fra en ældre Dynamics NAV-version til en ny version eller måske endda fra et helt andet ERP-system og til NAV. Derfor har vi udviklet et opgraderingskoncept til Dynamics NAV. Vi kalder det EV Opgradering. Det går i alt sin enkelthed ud på, at virksomheden kan komme på nyeste version hvert 2. år og glæde sig over, at løsningens nytteværdi bare stiger og stiger for hver opgradering.

Med EV Opgradering får du: 

  • Kendt økonomi
  • Begrænset indsats
  • Fremtidssikring


Læs mere om EV Opgradering

Leasing af NAV-projekter skærmer virksomhedens likviditet

Elbek & Vejrup har med succes tilført leasingfinansiering til NAV-projekter hos kunder, som egentlig blot ville betale kontant. Vi ved, hvordan investeringen i et nyt NAV-projekt kan påvirke virksomhedernes allerede lagte budgetter årene frem, men også likviditeten undervejs i projektets gennemførelse. Dette er uanset, om det er traditionel bankfinansiering, kontant køb eller leasing.

Læs mere

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Søren Ø. Knudsen

Direktør

+45 25 42 86 15