Standardløsning til shippingvirksomheder

Optimér shippingvirksomhedens forretningsprocesser med Microsoft Dynamics NAV og forbliv konkurrencedygtig.

 

Helstøbt standard ERP-løsning til shippingbranchen

Økonomistyring, forskellige valutaer, internationale regnskaber, lager og logistik er blot nogle af de områder, som er vitale for en shippingvirksomhed at have fuldstændig styr på. Det stiller krav til både det samlede IT-landskab samt leverandøren af dette. For hvad hjælper IT-løsninger, hvis ikke de optimerer og understøtter virksomhedens forretningsprocesser og skaber overblik? Det er her IT-leverandørens faglighed og forretningsforståelse kommer i spil.

Vi har hjulpet virksomheder i shippingbranchen med at optimere deres arbejdsgange og forretningsprocesser gennem Dynamics NAV standardfunktionalitet tilpasset shippingbranchen.

Branchekendskab og forretningsforståelse gør forskellen

Vi ved at vores kunder i stigende grad efterspørger løsninger, som er så tæt på standard som muligt, da det gør det lettere at opgradere løsningen til nye versioner af Dynamics NAV, og man undgår en fastlåst løsning. Men kan det lade sig gøre at udnytte standardfunktionalitet, og samtidig understøtte branchens behov? Ja, det kan det.

Vi udnytter den Microsoft Dynamics NAV-funktionalitet, der ligger som standard i systemet, og udbygger dette med egenudviklede moduler, der tilgodeser specifikke behov inden for shippingbranchen. Dette kan vi gøre, fordi vi har stor erfaring med at optimere de processer, som er i en shippingvirksomhed samt i at løse udfordringer inden for branchen.




Udover vores egenudviklede moduler på toppen af løsningen, kan vi også lave dybe integrationer til fagspecifikke systemer til shippingbranchen samt øvrige løsninger, der optimerer arbejdsgangene ved fx dokumenthåndtering mv. Vi integrerer bl.a. til følgende:

  • Sertica
  • IMOS
  • InCon
  • Continias produkter
  • Og mange flere...

 Download produktblade

Dine fordele ved shippingløsningen

Faglig ekspertise

Vores konsulenter er fagspecialister. De har mange års erfaring med at optimere shippingvirksomheders forretningsprocesser, samtidig med at de kender problemstillingerne i netop din branche. Dermed er du sikret konsulenter, som forstår jeres forretning og udfordringer.

Tæt på standard

Vores løsning til shippingbranchen tager udgangspunkt i standard Microsoft Dynamics NAV-funktionalitet og bliver udbygget med moduler på toppen. Dette sikrer, at den løsning som virksomheden får, er fleksibel og nem at opgradere når nye versioner af fx Dynamics NAV lanceres. Dermed undgår virksomheden at være låst fast af mange specialtilretninger.

Dybe integrationer

Da løsningen tager udgangspunkt i standard Dynamics NAV-funktionalitet, muliggør dette, at der nemt kan skabes dybe integrationer til 3. part samt de fagsystemer, som findes i shippingbranchen. Dette sikrer at løsningen opfylder de specielle behov i shippingbranchen uden at have en løsning der er meget specialtilrettet.

Få en opgraderingsstrategi til din Dynamics NAV shippingløsning

Mange virksomheder har ikke en decideret opgraderingsstrategi og er typisk tvunget til at investere i en ny løsning hvert 6. - 8. år, fordi de ikke kan blive ved med at lappe på den gamle løsning. Gennem mange års erfaring ved vi, at en reimplementering kan være opslidende for en organisation, fordi man kommer fra en ældre Dynamics NAV-version til en ny version eller måske endda fra et helt andet ERP-system og til NAV. Derfor har vi udviklet et opgraderingskoncept til Dynamics NAV. Vi kalder det EV Opgradering. Det går i alt sin enkelthed ud på, at virksomheden kan komme på nyeste version hvert 2. år og glæde sig over, at løsningens nytteværdi bare stiger og stiger for hver opgradering.

Med EV Opgradering får du: 

  • Kendt økonomi
  • Begrænset indsats
  • Fremtidssikring

 
Læs mere om EV Opgradering

Vi har hjulpet følgende virksomheder i shippingbranchen

Svane shipping.jpg
UNIFeeder.jpg
Fredericia shipping.jpg
Jutlandia.jpg
a2sea.jpg

Er du klar til en snak?

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Søren Ø. Knudsen

Direktør

+45 25 42 86 15

Kontakt - klik for info

Kontakt

Søren Ø. Knudsen

Direktør Følg os på LinkedIn

Søren Ø. Knudsen

Direktør

+45 25 42 86 15

Følg os på LinkedIn

Udfyld formularen

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Tak for din henvendelse!

Vi ringer tilbage hurtigst muligt