IT-løsning til kommunens IT-afdeling

At holde et fuldt overblik over kommunens interne IT-systemer, abonnementer på software samt hvad der skal laves når en ny medarbejder ansættes, kan være en uoverskuelig opgave. Med en IT-løsning udviklet til kommunens IT-afdeling, kan I få styr på hele kommunens interne IT og effektivisere arbejdsgangene ved nyansættelser.

Få centraliseret IT-processerne

I en stor organisation med mange afdelinger, som der er i en kommune, er der mange forskellige IT-systemer, computere, medarbejdere og serviceaftaler på hardware at holde styr på. Det er derfor vigtigt at have værktøjerne til effektivt at styre processerne til håndtering af disse med.

Med en løsning målrettet kommunens IT-afdeling kan IT-medarbejderne få en fuld køreplan for, hvad der skal oprettes og opsættes når der er en nyansættelse.


Det kan f.eks. være hvilke programmer der skal installeres på medarbejderens computer, nøglekort, login informationer osv.

Derudover får IT-medarbejderne overblik over hvornår der skal bestilles service til f.eks. kopimaskiner og printere, hvornår forskellige IT-abonnementer kan opsiges og meget mere.