Timeregistreringssystem med ferie- og fraværshåndtering

365Tid

Optimér virksomhedens håndtering af tids- og fraværsregistrering samt ferieplanlægning. Frigør tid, få overblikket tilbage og minimer fejl.

  • Digital og online løsning der kan tilgås fra alle enheder og som app
  • Integrationer til 365Løn lønsystem og dit ERP
  • Fuldt overblik over medarbejdernes tidsforbrug samt planlagt og afholdt ferie

365Tid

Digitalisér og optimér virksomhedens håndtering af tidsregistrering samt ferie og fravær.

Har I svært ved at holde overblikket over virksomhedens medarbejders tidsregistrering, ferie og fravær? Er det besværligt for dine medarbejdere at foretage tidsregistreringer? Og oplever I, at der sker fejl ved planlægningen af ferie og sygefravær?

Med mange afdelinger, teams og medarbejdere kan administrationen hurtigt miste overblikket over de ansattes tidsregistreringer, ferie og fravær. Denne problematik vanskeliggør planlægning af de opgaver, som afdelingerne og de enkelte teams skal udføre, hvis man ikke har det fulde overblik.

365Tid er en 100% online løsning med tilhørende app til håndtering af al tidsregistrering, planlægning og håndtering af fravær og ferie. Løsningen giver ledere og administrationen et komplet overblik over virksomhedens ressourcer ift. både forbrug, sygdom og ferie. 

Optimer virksomhedens tidsregistrering

Gør det nemt for dine medarbejdere at registrere deres tid med 365Tid. Løsningen kan tilgås på alle devices, og tidsregistreringen foregår med få klik. Så uanset om jeres medarbejdere er på en fast lokation, eller primært arbejder "ude i marken", så er det nemt og hurtigt at få indberettet sine timer.

365Tid understøtter registrering af både fast ugestruktur og varierede opgavelister på en let og overskuelige måde. Medarbejderne har nemlig kun mulighed for at registrere timer på sager, der er relevante for dem, hvorefter registreringen sendes til godkendelse og kan herefter bogføres.

Vidensbank Section (1)

Ferie- og fraværshåndtering gjort nemt

Med 365Tid er det muligt at have det store forkromede overblik over medarbejderes feriesaldi og fraværende i afdelinger. Løsningen gør det ligeledes muligt for medarbejderne at holde styr på, hvor meget ferie de har til rådighed, mens planlægningen af ferie og registrering af fravær kan ske fra computeren med få klik. Lederen er sikret et  overblik over, hvornår en medarbejder ønsker ferie samt en oversigt over fravær i den pågældende afdeling.

Dermed bliver det let for ledere at planlægge og tilrettelægge opgaver i forhold til de ressourcer, der er tilgængelige og samtidig undgå flaskehalse og spidsbelastninger.

Smartklik Rasmus

Download produktblad

Hvis du vil vide mere om hvordan 365Tid kan optimere din virksomheds tidsregistrering samt håndtering af ferie & fravær, så kan du finde mere information i vores produktblad.

Smartklik Produktblade