Optimér og digitalisér forretningsprocesserne
Bygge- og anlægsvirksomhed
En standard Business Central-løsning tilpasset bygge- og anlægsbranchen giver:
- Effektiv styring af økonomien på dine projekter
- Optimal udnyttelse af maskiner og mandskab
- Øget overskudsgrad i kraft af skarpere opfølgning
Branchens udfordringer
Forbedret økonomi- og projektstyring
Overblik og optimal udnyttelse af ressourcerne er en forudsætning for gode byggeprojekter. Det er også en nødvendighed, hvis du skal have en sund og indbringende forretning. Desværre er netop overblikket en udfordring for mange bygge- og anlægsvirksomheder.
Konkurrencen på pris, tid og kvalitet er evig. Derfor er det direkte ødelæggende for din konkurrencekraft og din overskudsgrad, hvis du kæmper med udfordringer som:
- Manglende overblik over sager
- Ineffektiv styring af underleverandører
- Dårlig udnyttelse af ressourcer
- Fejl og tidsspilde med manuelle indtastninger
Business Central-løsning tilpasset bygge- og anlægsbranchen
En standard Business Central-løsning til bygge- og anlægsbranchen giver fuldt overblik, detaljeret indsigt i de enkelte sager og mulighed for at drive en mere rentabel forretning.
Løsningen understøtter effektiv styring af underleverandører, løn-, akkord-, materiel-, samt materialeomkostninger i forhold til sagens kalkulation. Faktureringen bliver ligeledes enklere at håndtere med styr på detaljer som faktureringsplaner, acontobegæringer samt aftalesedler med bygherre.
Optimale processer og understøttende teknologi sikrer dig blandt andet:
- Større overskudsgrad, bedre opfølgning og styrket konkurrencekraft
- Styringsværktøjer der giver sagsansvarlige indsigt til at handle på udsving
- Effektiv udnyttelse af ressourcer med integration til eksempelvis tidsregistrering
- Transparens og større overblik med nem adgang til relevante data
Fordele med løsningen
Økonomisk overblik over byggeprojekter
Komplet overblik over indtægter og omkostninger på byggeprojekter. Følg den økonomiske udvikling og være i stand til at gribe ind, hvis økonomien skrider.
Overblik til disponeringer
Optimér arbejdsgange med styringsværktøjer og sikre god anvendelse af ressourcer. Fuld disponering af mandskab og maskiner. Minimerer ressourcespild, øger indtjeningsgraden og styrker din konkurrencekraft.
Effektiv opfølgning på projekter
Tidsregistrering, indberetning af forbrug og løbende opdatering af information på enkeltsager bliver enkelt. Hurtig og direkte adgang til realtidsdata gør det nemt at følge op på fremdrift på sager og projekter.
Løsningen indeholder blandt andet
- Entreprisestyring
- Avanceret sagsfakturering
- Indlæsning af vare-/prisfiler fra grossister
- Intern udlejning
- Mobil tids- og forbrugsregistrering via integration til Expandit
- Elektronisk håndtering af fakturamodtagelse og flow
- Integration til lønsystem
EV Tillægsløsninger
Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.
Tredjepartsløsninger
Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.
Professionel lønadministration direkte i Business Central
365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted. Integrer til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler og få fuldautomatisk styring af ferie, fravær og fritvalg. 365Løn giver dig fuld kontrol over hele lønbehandlingen.
Book et uforpligtende møde
Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.
Eller ring direkte til
Ole H. Andersen
Markedschef
+45 52 14 19 24