Optimér og digitalisér forretningsprocesserne

Bygge- og anlægsvirksomhed

En standard Business Central-løsning tilpasset bygge- og anlægsbranchen giver:

  • Effektiv styring af økonomien på dine projekter
  • Optimal udnyttelse af maskiner og mandskab
  • Øget overskudsgrad i kraft af skarpere opfølgning

Branchens udfordringer

Forbedret økonomi- og projektstyring

Overblik og optimal udnyttelse af ressourcerne er en forudsætning for gode byggeprojekter. Det er også en nødvendighed, hvis du skal have en sund og indbringende forretning. Desværre er netop overblikket en udfordring for mange bygge- og anlægsvirksomheder.

Konkurrencen på pris, tid og kvalitet er evig. Derfor er det direkte ødelæggende for din konkurrencekraft og din overskudsgrad, hvis du kæmper med udfordringer som:

  • Manglende overblik over sager
  • Ineffektiv styring af underleverandører
  • Dårlig udnyttelse af ressourcer
  • Fejl og tidsspilde med manuelle indtastninger
Aarsleff Logo Grey
SIF Logo CMYK Punchline
John Jensen Vvs Grey
Hans Joergensen Logo Grey

      Business Central-løsning tilpasset bygge- og anlægsbranchen

      En standard Business Central-løsning til bygge- og anlægsbranchen giver fuldt overblik, detaljeret indsigt i de enkelte sager og mulighed for at drive en mere rentabel forretning.

      Løsningen understøtter effektiv styring af underleverandører, løn-, akkord-, materiel-, samt materialeomkostninger i forhold til sagens kalkulation. Faktureringen bliver ligeledes enklere at håndtere med styr på detaljer som faktureringsplaner, acontobegæringer samt aftalesedler med bygherre.

      Optimale processer og understøttende teknologi sikrer dig blandt andet:

      • Større overskudsgrad, bedre opfølgning og styrket konkurrencekraft
      • Styringsværktøjer der giver sagsansvarlige indsigt til at handle på udsving
      • Effektiv udnyttelse af ressourcer med integration til eksempelvis tidsregistrering
      • Transparens og større overblik med nem adgang til relevante data

      Fordele med løsningen

      Økonomisk overblik over byggeprojekter
      Komplet overblik over indtægter og omkostninger på byggeprojekter. Følg den økonomiske udvikling og være i stand til at gribe ind, hvis økonomien skrider.

      Overblik til disponeringer
      Optimér arbejdsgange med styringsværktøjer og sikre god anvendelse af ressourcer. Fuld disponering af mandskab og maskiner. Minimerer ressourcespild, øger indtjeningsgraden og styrker din konkurrencekraft.

      Effektiv opfølgning på projekter
      Tidsregistrering, indberetning af forbrug og løbende opdatering af information på enkeltsager bliver enkelt. Hurtig og direkte adgang til realtidsdata gør det nemt at følge op på fremdrift på sager og projekter.

      Løsningen indeholder blandt andet

      • Entreprisestyring
      • Avanceret sagsfakturering
      • Indlæsning af vare-/prisfiler fra grossister
      • Intern udlejning
      • Mobil tids- og forbrugsregistrering via integration til Expandit
      • Elektronisk håndtering af fakturamodtagelse og flow
      • Integration til lønsystem

        EV Tillægsløsninger

        Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.

        Tredjepartsløsninger

        Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.

        Professionel lønadministration direkte i Business Central

        365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted. Integrer til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler og få fuldautomatisk styring af ferie, fravær og fritvalg. 365Løn giver dig fuld kontrol over hele lønbehandlingen.

        Lønadministration 4

        Book et uforpligtende møde

        Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

        Kontakt mig

        Eller ring direkte til

        Ole H. Andersen
        Markedschef
        +45 52 14 19 24

        OEA