Optimér og digitalisér forretningsprocesserne

Projektorienteret virksomhed

ERP og projektstyring i én samlet løsning til eksempelvis konsulenthuse eller rådgivende ingeniører giver:

  • Øget indtjening ved bedre styring af udgifter
  • Maksimalt udbytte af ressourcer og tid
  • Hurtigt økonomisk overblik og indsigt i budget vs. forbrug på projekter
Geoinfo Grey
Le34 Grey
Edlund Logo Payoff DK NY BL RGB 01
Mjoelner Grey
Wissenberg Logo Grey

Branchens udfordringer

Effektiv økonomi- og projektstyring til projektorienterede virksomheder

Når medarbejdernes viden er den primære ydelse, er det altafgørende at have overblik. Der skal være fuldstændig styr på projekter, tidsplaner og fordeling af ressourcer. Ligeledes kendetegner det branchen, at virksomhederne har flere forskellige systemer til håndtering af blandt andet økonomi, tid, fakturering og projektstyring. Dette giver et fragmenteret billede over projekters fremdrift og økonomi, hvor det forkromede overblik ikke er tilstede.

Mangler overblikket opstår udfordringer som:

  • Ineffektiv udnyttelse af ressourcer
  • Manglende styring af økonomien på projekterne
  • Tidsplaner der skrider og skubber andre projekter
2024-10-18
Video: Optimér og digitalisér forretningsprocesserne i din projektorienteret virksomhed

Video: Optimér og digitalisér forretningsprocesserne i din projektorienteret virksomhed

Få et indblik i hvad vi kan hjælpe din projektorienteret virksomhed med i denne video.

Whitepaper

Sådan optimerer du din forretning

Vil du effektivisere projekstyringen, få bedre overblik over projekter og have det maksimale udbytte af medarbejdere, projekter og tid?

Alt sammen i én løsning? Så download vores whitepaper og bliv klogere.

Professionel Service 1280X1280

Én samlet ERP- og projektstyringsløsning til projektorienterede virksomheder skaber integrerede processer

Elbek & Vejrup er forhandler af projektstyringsløsningen Advanced Projects. Dette er en standard ERP- og projektstyringsløsning baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central, som giver dig overblik til sikker styring af projekter, ressourcer, udgifter og økonomi. Dét der blandt andet gør denne løsning unik er at udover at være en projektstyringsløsning så giver løsningen virksomheder det store forkromede overblik over hele virksomheden og ikke blot på projekter. Det betyder, at du med løsningen får integrerede processer i én samlet løsning, gør op med fragmenterede forretningsprocesser og får det forkromede overblik tilbage.

Advanced Projects er specifikt udviklet til projektorienterede virksomheder, og den understøtter de gængse processer og behov, som findes på tværs af brancher. Uanset om I er rådgivende ingeniører, konsulentbranchen, softwarebranchen, forskning, revisionsbranchen, advokatbranchen, den grafiske branche eller forsyningsbranchen giver løsningen et stort optimeringspotentiale.

Projektstyringsværktøjet sikrer de projektansvarlige de bedste forudsætninger for, at projekterne leveres til aftalt pris og til aftalt tid. Løsningen giver også det bedste overblik over den interne økonomi. De administrative opgaver er reduceret til et minimum, hvilket gør budgettering, udførelse og opfølgning på projekter nemt.

Med en standardløsning til projektorienterede virksomheder styrker du forudsætningerne for:

  • maksimalt udbytte af ressourcer og tid
  • øget indtjening gennem bedre styring af projekter, udgifter og omkostninger
  • at træffe de rigtige beslutninger gennem korrekt datagrundlag

Tredjepartsløsninger

Vi tilbyder en lang række markedsledende tredjepartsløsninger, der bidrager til at sikre en optimal løsning og effektive forretningsprocesser. Det giver dig én samlet løsning, som understøtter hele projektstyringsprocessen.

 

Tredjepartsprodukter vi tilbyder:

  • Continia Document Capture
  • Continia Expense Management
  • Continia Payment Management
  • JetReports

    Fordele ved løsningen på tværs af organisationen

    På tværs af organisationen er behovene og udfordringerne forskellige. Uanset om du er projektleder, konsulent, arbejder i økonomiafdelingen eller er en del af direktionen så løser Advanced Projects jeres behov for en mere optimeret hverdag. Følgende behov understøtter løsningen:

    For projektlederen

    • Opret projekter på mindre end ét minut med få klik
    • Et realtids overblik over økonomi på projekterne
    • Effektiv styring af projekter og med et skarpt blik på allokering af ressourcer
    • Mulighed for hurtig og fleksibel fakturering
    • Et dashboard over projektet med mulighed for drill-down for yderligere detaljer

    For konsulenten

    • Maksimering af fakturerbare timer ved optimering og automatisering af processer
    • Effektiv og tidsbesparende håndtering af udgifter og udlæg
    • Et gennemsigtigt planlægningsværktøj hvor alle i organisationen kan se planlagte opgaver på den enkelte konsulent

    For økonomimedarbejderen

    • Digital og automatiseret håndtering af udlæg med fuld sporbarhed - fra indsendelse af bilag til fakturering på kunden
    • Nem fakturering af kunden baseret på valide projektdata med mulighed for igangværende arbejder
    • Mulighed for rapportering med fuld gennemsigtighed over KPI'er, indtægter og udgifter på projekter
    • Mulighed for rapportering til direktionen via dashboards

    For direktionen

    • At være i stand til at identificere forretningsmuligheder og rette ind, hvis noget styre i den forkerte retning
    • Få det forkromede overblik over virksomhedens KPI'er, salgspipeline og forecasting

    Miniguide

    5 trin til effektiv projektstyring

    Kan du nikke genkendende til ineffektiv udnyttelse af arbejdskraften, tidsplaner der skrider og manglende styring af økonomien?

    Hvis ja, er det måske på tide at kigge din virksomheds projektstyring efter i sømmene.

    Vi har udarbejdet en miniguide i 5 trin, som hjælper din virksomhed til en effektiv projektstyring.

    Professionel Service 2 1280X1280

    Produktblad

    Advanced Projects

    Vil du gå mere i dybden med funktionalitet og værdi i løsningen fra Progressus? Så download produktbladet på Advanced Projects her

    Progressus Intro

    EV Tillægsløsninger

    Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.

    Tredjepartsløsninger

    Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.

    Professionel lønadministration direkte i Business Central

    365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted. Integrer til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler og få fuldautomatisk styring af ferie, fravær og fritvalg. 365Løn giver dig fuld kontrol over hele lønbehandlingen.

    Lønadministration 4

    Book et uforpligtende møde

    Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

    Kontakt mig

    Eller ring direkte til

    Jesper Stjerndrup Nielsen
    Teamleder og Seniorkonsulent
    +45 25 18 85 03

    JSN