Professionel lønadministration direkte i Dynamics 365 Business Central

365Løn

365Løn er et effektivt system, som samler alle løndata ét sted og sikrer fuld dokumentation. Opnå fx følgende fordele:

  • Integration til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler
  • Fuld kontrol over hele lønbehandlingen
  • Fuldautomatisk styring af ferie, fridage og fritvalg

365Løn

Dit lønsystem til Business Central

Hvis I har Dynamics 365 Business Central som ERP-system, kan I opnå store administrative fordele ved at supplere systemet med en fuldt integreret løsning til håndtering af løn. Med 365Løn til Dynamics 365 Business Central får I et lønsystem, som minimerer administrativt arbejde, opdaterer oplysninger automatisk og giver dig mulighed for selv at bestemme, hvordan løndata skal beregnes og vises på en lønseddel. 365Løn er et effektivt system, som samler alle lønoplysninger ét sted - i Dynamics 365 Business Central. På denne måde sparer I både tid og penge i forbindelse med administration af løn og tid. 365Løn er udviklet efter gældende lovgivning og regler og opdateres altid ved lovændringer.

Hos Elbek & Vejrup har vi ikke blot stærke kompetencer inden for Business Central, men vi kan også bryste os af at have stærke lønkompetencer. Således yder vores dygtige lønkonsulenter rådgivning, og de står altid klar til at hjælpe dig med implementering, opdatering og support af 365Løn. Så du kan være sikker på en stabil og lettilgængelig leverandør, der kan bringe værdi til din virksomhed.

Også som selvstændigt lønsystem og til Dynamics NAV

Du bestemmer helt selv, om du vil benytte 365Løn som en selvstændig løsning (altså stand alone), der er integreret til din ERP-løsning, eller om du vil beholde den i én og samme løsning som dine økonomidata. Valget er dit.

Sidder din virksomhed lige nu på en ældre Dynamics NAV-løsning, så er det faktisk også muligt, at integrere 365Løn til jeres eksisterende Dynamics NAV-løsning. Når I så vælger at tage skridtet mod Business Central (og måske skyen?), så vil I have et lønsystem, der følger med hele vejen - også i fremtiden.

2024-10-18
365Løn

365Løn

Se hvordan 365Løn minimerer administrativt arbejde og opdaterer oplysninger automatisk i Dynamics 365 Business Central

    Udvalgte fordele

    • Kontrollér selv hele lønbehandlingen
    • Simulér lønbehandling ud fra aktuelle eller fremtidige data
    • Datostyrede satser, så fremtidige kan oprettes, så snart de er kendt
    • Fuldautomatisk styring af ferie, fridage og fritvalg
    • Fleksibel opsætning af lønseddel
    • Integration med eIndkomst for skattekort og lønrapportering
    • Integration til e-Boks
    • Integration til Nets og bankcentraler
    • Integration til sagsmodul i Dynamics 365 Business Central
    • Mulighed for at sende data til Excel
    • Direkte lønhåndtering i Business Central

    Professionel lønadministration

    365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted.

    Vil du vide mere om, hvordan 365Løn gør din administrative arbejdsdag lettere og mere effektiv? Så tag et kig i produktbladet nedenfor.

    365Løn og 365Tid er som skabt for hinanden

    Vælger du at integrere 365Løn med vores løsning til tids-og ferie/fraværsløsning, 365Tid, får du en samlet løsning, der virkelig optimerer alt omkring registrering af tid, job, ressourcer og den efterfølgende lønberegning.

    Du opnår med denne samlede løsning et samspil hele vejen rundt om tidsregistrering, ferie-og fraværsregistrering og lønsystem – alt sammen noget, der gør dine forretningsgange effektive og smarte.

    Du får altså det store overblik over de data, der ligger til grund for lønberegningerne samt muligheden for at dykke ned i de enkelte registreringer. Al data er tidstro, så du får et validt billede af alle foretagne registreringer. Derfor er det altid de rigtige (og godkendte) tidsdata, der overføres til lønnen.

    Sidst men ikke mindst kan 365Tid anvendes på PC, smartphone og tablets – hvilket gør det nemt for dig at registrere og kommunikere uanset tid og sted.

    Med dette bundle får du altså helt konkret:

    • Lønberegning
    • Tidsregistrering
    • Ferie & Fraværsregistrering

    Du kan læse mere om 365Tid her.

    Modulbeskrivelse og priser

    Er du interesseret i at dykke ned i de mange fordele denne samlede løsning har? Og vil du læse mere om moduler og priser? Så download produktbladet på 365Løn og 365Tid herunder.

    Supportaftale på 365Løn

    Du har mulighed for at tegne en supportaftale på 365Løn, hvor du kan få support fra vores team af dygtige og kompetente lønkonsulenter. Det vil sige, at du altid har mulighed for at kontakte os, når du har spørgsmål til 365Løn, eller hvis du ønsker rådgivning omkring jeres lønhåndtering i systemet.

    Fordele ved en supportaftale på 365Løn

    • Du får løst dit problem hurtigt
    • Du får vejledning og rådgivning fra vores kompetente og erfarne 365Løn-konsulenter
    • Du har mulighed for at få fjernsupport
    Support

    Vil du prøve 365Løn?

    Har du lyst til at se, hvordan 365Løn fungerer på din egen Business Central-løsning? Så har du mulighed for at tilføje lønsystemet til dit ERP-system via Microsofts Appsource.

    ERP Guide Section Forside (2)

    Book et uforpligtende møde

    Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

    Kontakt mig

    Eller ring direkte til

    Martin Skov Kristensen
    Markedschef
    +45 30 95 16 75

    MNK