Continia-suiten supplerer din nuværende ERP-løsning med tillægsløsninger som for eksempelvis elektronisk dokumenthåndtering, håndtering og registrering af rejseafregning, en webportal til godkendelse af bilag, elektronisk fakturering og opkrævning samt en løsning til bogholderi og betaling.
Continia til Dynamics 365 Business Central
Ønsker du at få mere ud af din Business Central-løsning? Med Continias produkter får du mulighed for at optimere og automatisere en lang række processer.
Vi forhandler alle Continias produkter som fx:
- Document Capture
- Expense Management
- Web Approval Portal
- Payment Management
- Collection Management
- Document Output
Continia-suiten
Continia prisberegner
Brug prisberegneren herunder til at udregne prisen for din Continia-løsning.
Slip for manuelle indtastninger af købsfakturaer
Nu kan du slippe for tidskrævende indtastninger af købsfakturaer med Continia Document Capture. Efter et hurtigt scan bliver fakturaoplysninger genkendt og data registreres automatisk i Dynamics 365 Business Central - klar til godkendelse. I det digitale arkiv får du hurtig og enkel adgang til de originale købsfakturaer, så du slipper for turen ned i ringbindsarkivet.
Document Capture
Med Document Capture fra Continia får virksomheden en komplet løsning til at importere, registrere, godkende samt arkivering af købsfakturaer og kreditnotaer direkte i Business Central.
Du kan derfor slippe for tidskrævende indtastninger af købsfakturaer og kreditnotaer med Continia Document Capture. Efter et hurtigt scan bliver fakturaoplysninger genkendt, og data registreres i Dynamics 365 Business Central – klar til godkendelse. Løsningen gør det muligt at minimere manuelle arbejdsgange og effektivisere processerne.
Continia har udviklet XML Import, som er et tillægsmodul til Document Capture, der giver dig mulighed for at behandle hvilket som helst indgående XML-dokument og registre de pågældende data i Business Central.
Forretningsmæssige fordele ved Document Capture:
- Elektronisk dokumenthåndtering
- Systematisk fakturagodkendelse
- Minimering af manuelle processer
- Brugervenlig og overskuelig brugerflade
Er du interesseret i at vide mere? Så dyk ned i vores produktblad.
Expense Management
Med Continias Expense Management er det slut med at skulle holde styr på kvitteringer og andre bilag i forbindelse med rejse og udlæg. Expense Management er et online værktøj til registrering og godkendelse af forretningsrelaterede udgifter og rejseaktivitet ved hjælp af Business Central. Rejsebilag og kørsel kan registreres på farten via en app fra deres smartphone - nemt og enkelt.
Integrationen til udvalgte banker gør det muligt at modtage og afstemme banktransaktioner fra firmakort. Det gør det enkelt at følge op på manglende udgiftsdokumentation.
Forretningsmæssige fordele ved Expense Management:
- Spar tid ved registrering af rejseafregning
- Slip for at gemme rejsebilag og efterfølgende aflevere dem i bogholderiet ved endt rejse
- Direkte integration til din Business Central-løsning
- Direkte adgang til alle rejsebilag overalt
- Bogholderiet er i fuld kontrol over alle udgifter inkl. manglende bilag, som kan rykkes for direkte over de rejsendes app og e-mail
Er du interesseret i at vide mere? Så dyk ned i vores produktblad.
Web Approval
Med Web Approval Portal fra Continia får din virksomhed en portal til godkendelse af leverandørfakturaer, salgsordrer, udgifter og kørsler i ét enkelt system. Medarbejdere har desuden mulighed for at tage stilling til og godkende bilag på farten. Har du Continias produkter Expense Management og/eller Document Capture, kan du opnå store fordele ved at benytte Web Approval Portal til godkendelse og kontering af bilag fra disse løsninger.
Forretningsmæssige fordele ved Web Approval Portal:
- Godkend dokumenter på PC, tablet eller mobil
- Én godkendelsesportal til to Continia-løsninger (Document Capture og Expense Management)
- Kræver ingen installation
- Mulighed for at tilføje vedhæftninger som billeder, regneark eller e-mail når som helst under godkendelsesproceduren.
Payment Management
Payment Management er en komplet betalingsløsning, der sikrer god kvalitet og giver et højt sikkerhedsniveau gennem hele betalingsprocessen. Når du godkender og sender betalinger til banken, får du øjeblikkeligt en kvittering for de betalinger, der leveres, og du er dermed altid opdateret omkring betalinger. Løsningen sparer dig for en masse dobbeltarbejde og kan køre både manuelt og via direkte kommunikation med banken.
Foruden selve grundmodulet Payment Management kan du tilkøbe ekstramodulet Bankkonto-afstemning, der er til dig, der har et stigende antal bankposteringer. Du sikrer dig, at alle dine bankkontoafstemninger forløber automatisk.
Forretningsmæssige fordele ved Payment Management:
- Risikoen for fejl minimeres – nemt og sikkert
- Mulighed for at betale, bogføre og afstemme med det samme direkte i Dynamics 365 Business Central.
- Ét samlet ERP-system til bogholderi og betaling
- Stærk integration
Er du interesseret i at vide mere? Så dyk ned i vores produktblad.
Collection Management
Med Continia Collection Management samler du opkrævningsstandarder i én enkelt løsning. Du kan herved udføre elektronisk fakturering og opkrævning direkte fra Dynamics 365 Business Central. I Continia Collection Management har du styr på, hvordan dine kunder bliver opkrævet, og om de har betalt ifølge aftale. Samtidig kan du outsource al produktion og distribution af fakturaer.
Forretningsmæssige fordele ved Collection Management:
- Effektiviser dine arbejdsgange
- Reducerer omkostninger på porto, print, faktura indscanning mv.
- Styrker din likviditet
- Giver dig overblik over dine udestående debitorer her og nu
- Giver dine kunder en god service, når du laver opkrævning
Document Output
Med Document Output kommer du ikke længere til at mangle information, og alt håndteres automatisk inde fra Business Central. Med et unikt sæt faktabokse på dine kundekort har du hele tiden oplysninger om de specifikke e-mailmodtagere, adgang til en e-mail log og en oversigt over de sendte dokumenter ved hånden.
Med Document Output kan du sende alle typer dokumenter fx salgsfakturaer, påmindelser om kontoudtog, ordrebekræftelser og mere. Du kan sende dokumenter enten i e-mail-batcher eller som udskrifter, der er tilpasset dine egne baggrunds PDF’er direkte fra Business Central.
Du kan vælge at udvide din Document Output-løsning med XML Export modulet, som giver dig en komplet løsning til afsendelse af dine dokumenter som fakturaer, kreditnotaer og rykkere direkte fra Business Central.
Forretningsmæssige fordele ved Document Output:
- Alle typer dokumenter afsendes nemt og effektivt
- Komplet log over alle sendte e-mails, prints og elektroniske dokumenter
- Mulighed for automatisk at sende kundeopgørelser
- Fact bokse på kunde- og leverandørkort