09. juni 2022

Lønsystem til Business Central - 365Løn

365Løn minimerer administrativt arbejde, opdaterer oplysninger automatisk og giver dig mulighed for at bestemme, hvordan dine løndata skal beregnes og præsenteres.

Ved at samle alle lønoplysinger ét sted sparer du både tid og penge, og du er sikret korrekt lønafregning og fuld dokumentation. Du bestemmer selv, om du vil benytte 365Løn som en selvstændig løsning, eller om du vil have den i samme løsning som dine økonomidata. Derudover er det også muligt at integrere 365Løn til en ældre Dynamics NAV-løsning. Der er altså stor fleksibilitet, og løsningen kan naturligvis følge med, hvis du nu er på en Dynamics NAV-version og senere vælger at opgradere til Business Central.

Listen over fordele ved løsningen er lang, og her kan blandt andet nævnes fordele som integration til e-Boks, Nets og bankcentraler. Du kan desuden integrere 365Løn med 365Tid - vores løsning til blandt andet tidsregistrering. Ved at gøre dette, får du en samlet løsning, der virkelig optimerer alt omkring registrering af tid, job, ressourcer og den efterfølgende løn.

Hvis du ønsker at prøve en demo af 365Løn i din egen Business Central-løsning, booke et uforpligtende møde eller blot læse endnu mere om løsningen, så klik på linket herunder.

Forrige artikler

Elbek & Vejrup aflægger årsregnskab for finansåret 2021/2022

Næste artikel

Få mest muligt ud af dine data fra Business Central med EV Power BI