365Løn Header

365Løn - Professionel lønadministration direkte i Dynamics 365 Business Central

365Løn er et effektivt system, som samler alle løndata ét sted og sikrer fuld dokumentation. Opnå fx følgende fordele:

  • Integration til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler
  • Fuld kontrol over hele lønbehandlingen
  • Fuldautomatisk styring af ferie, fridage og fritvalg

365Løn - dit lønsystem til Business Central

Hvis I har Dynamics 365 Business Central som ERP-system, kan I opnå store administrative fordele ved at supplere systemet med en fuldt integreret løsning til håndtering af løn. Med 365Løn til Dynamics 365 Business Central får I et lønsystem, som minimerer administrativt arbejde, opdaterer oplysninger automatisk og giver dig mulighed for selv at bestemme, hvordan løndata skal beregnes og vises på en lønseddel. 365Løn er et effektivt system, som samler alle lønoplysninger ét sted - i Dynamics 365 Business Central. På denne måde sparer I både tid og penge i forbindelse med administration af løn og tid. 365Løn er udviklet efter gældende lovgivning og regler og opdateres altid ved lovændringer.

Hos Elbek & Vejrup har vi ikke blot stærke kompetencer inden for Business Central, men vi kan også bryste os af at have stærke lønkompetencer. Således yder vores dygtige lønkonsulenter rådgivning, og de står altid klar til at hjælpe dig med implementering, opdatering og support af 365Løn. Så du kan være sikker på en stabil og lettilgængelig leverandør, der kan bringe værdi til din virksomhed.

Også som selvstændigt lønsystem og til Dynamics NAV

Du bestemmer helt selv, om du vil benytte 365Løn som en selvstændig løsning (altså stand alone), der er integreret til din ERP-løsning, eller om du vil beholde den i én og samme løsning som dine økonomidata. Valget er dit.

Sidder din virksomhed lige nu på en ældre Dynamics NAV-løsning, så er det faktisk også muligt, at integrere 365Løn til jeres eksisterende Dynamics NAV-løsning. Når I så vælger at tage skridtet mod Business Central (og måske skyen?), så vil I have et lønsystem, der følger med hele vejen - også i fremtiden.

Udvalgte fordele

  • Kontrollér selv hele lønbehandlingen
  • Simulér lønbehandling ud fra aktuelle eller fremtidige data
  • Datostyrede satser, så fremtidige kan oprettes, så snart de er kendt
  • Fuldautomatisk styring af ferie, fridage og fritvalg
  • Fleksibel opsætning af lønseddel
  • Integration med eIndkomst for skattekort og lønrapportering
  • Integration til e-Boks
  • Integration til Nets og bankcentraler
  • Integration til sagsmodul i Dynamics 365 Business Central
  • Mulighed for at sende data til Excel
  • Direkte lønhåndtering i Business Central

Professionel lønadministration

365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted.

Vil du vide mere om, hvordan 365Løn gør din administrative arbejdsdag lettere og mere effektiv? Så tag et kig i produktbladet nedenfor.

Download produktblad

Bomaerke

365Løn og EV SmartKlik

Vælger du at integrere 365Løn med vores løsning til tids-og jobregistrering, EV SmartKlik, får du en samlet løsning, der virkelig optimerer alt omkring registrering af tid, job, ressourcer og den efterfølgende løn.

EV SmartKlik er således en løsning, der er fuldt integreret til Dynamics 365 Business Central og kan håndtere registrering af:

  • Alle typer af flextid
  • Overtid
  • Afspadsering
  • Ferie
  • Fravær
  • Job
  • Projekter
  • Og meget mere

Når du benytter EV SmartKlik som grundlag for lønberegninger, opnår du mange fordele. Du har fx både det store forkromede overblik over de data, som ligger til grund for beregningen samt muligheden for at dykke ned i de enkelte registreringer. Derudover er al data tidstro, hvilket medfører, at du kan få et validt her-og-nu billede af alle registreringer, som er foretaget. Derfor kan du altid være sikker på, at det er de rigtige tidsdata, der overføres til lønnen, og at den efterfølgende lønafregning er korrekt. Sidst men ikke mindst er EV SmartKlik en digital-løsning, som kan anvendes på alle devices: PC, smartphone og tablets. Derved gør vi op med gule papirsedler med registreringer af timer og dermed minimereres fejl i registreringen betydeligt.

Du kan læse mere om EV SmartKlik her.

Vil du prøve 365Løn?

Har du lyst til at se, hvordan 365Løn fungerer på din egen Business Central-løsning? Så har du mulighed for at tilføje lønsystemet til dit ERP-system via Microsofts Appsource.

Download demo af 365Løn

Section14

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig
Kontakt

Eller ring direkte til

Martin Skov Kristensen

Markedschef

+45 30 95 16 75