365Løn - dit lønsystem til Business Central
Hvis I har Dynamics 365 Business Central som ERP-system, kan I opnå store administrative fordele ved at supplere systemet med en fuldt integreret løsning til håndtering af løn. Med 365Løn til Dynamics 365 Business Central får I et lønsystem, som minimerer administrativt arbejde, opdaterer oplysninger automatisk og giver dig mulighed for selv at bestemme, hvordan løndata skal beregnes og vises på en lønseddel. 365Løn er et effektivt system, som samler alle lønoplysninger ét sted - i Dynamics 365 Business Central. På denne måde sparer I både tid og penge i forbindelse med administration af løn og tid. 365Løn er udviklet efter gældende lovgivning og regler og opdateres altid ved lovændringer.
Hos Elbek & Vejrup har vi ikke blot stærke kompetencer inden for Business Central, men vi kan også bryste os af at have stærke lønkompetencer. Således yder vores dygtige lønkonsulenter rådgivning, og de står altid klar til at hjælpe dig med implementering, opdatering og support af 365Løn. Så du kan være sikker på en stabil og lettilgængelig leverandør, der kan bringe værdi til din virksomhed.
Også som selvstændigt lønsystem og til Dynamics NAV
Du bestemmer helt selv, om du vil benytte 365Løn som en selvstændig løsning (altså stand alone), der er integreret til din ERP-løsning, eller om du vil beholde den i én og samme løsning som dine økonomidata. Valget er dit.
Sidder din virksomhed lige nu på en ældre Dynamics NAV-løsning, så er det faktisk også muligt, at integrere 365Løn til jeres eksisterende Dynamics NAV-løsning. Når I så vælger at tage skridtet mod Business Central (og måske skyen?), så vil I have et lønsystem, der følger med hele vejen - også i fremtiden.