Optimér og digitalisér forretningsprocesserne

Handel & Engros

En standard ERP-løsning til handel og engro sikrer dig:

  • Effektive processer
  • Optimal udnyttelse af ressourcer
  • Styrket konkurrencekraft
Bki Foods Pos
Cac Logo Grey
Unifeeder Logo Grey

Branchens udfordringer

Bedre processer i din handel- og engrosvirksomhed

Forretningsoptimering i en global verden er afgørende for at indfri virksomhedens økonomiske mål. Du skal være digitalt fremsynet. Er du teknologisk fastlåst går det ud over din handlekraft. Hvor optimal er driften af din virksomhed i dag? Og er du klædt på til fremtiden?

Måske kender du nogle af følgende udfordringer:

  • Et IT-landskab med mange forskellige systemer
  • Processer i virksomheden, der skaber flaskehalse
  • Manglende styr på IT-sikkerhed
  • For mange snitflader til andre systemer

ERP-løsning til handel- og engrosvirksomheder

En standard ERP-løsning til handel- og engrosvirksomheder baseret på Dynamics 365 Business Central hjælper jer til effektiv drift og fortsat udvikling af kerneforretningen.

Uanset, om du er i markedet for import/eksport, fødevarer, elektronik, maskinindustri eller e-handel, så er et konstant fokus på forretningsoptimering i en global verden afgørende for, at du indfrier virksomhedens økonomiske mål. Det kan være, I har behov for integration til webshop, automatisering af arbejdsopgaver og intern administration eller optimering af lagerstyring.

Ved digitalisering og optimering  af de interne processer kan du:

  • Højne effektiviteten i hverdagen
  • Øge indtjeningen og styrke bundlinjen
  • Udnytte eksisterende ressourcer bedre

Fordele med ERP-løsningen

Bedre økonomistyring
Ved at styre økonomien i detaljer forøger du indtjening, udnytter allerede eksisterende ressourcer bedre og sparer penge. Løsningen giver dig mulighed for at styre virksomhedens økonomi i alle detaljer og få indsigt og overblik. Samtidig bliver det lettere at udtrække data og rapportere til ledelsen.

Optimering af processer
Ud med processer der skaber flaskehalse. Slut med forældet teknologi, der ikke samarbejder med andre systemer. Løsningen højner effektiviteten ved at optimere arbejdsgange og forretningsprocesser. Den bygger på systemer, der arbejder sammen, så du sparer ressourcer og undgår dobbeltarbejde.

Fuld integration
Mobil integration giver dig mulighed for at arbejde, hvor som helst og når som helst. Med fuld integration på tværs af IT-platforme kan eksempelvis Dynamics 365 Business Central, CRM, Sharepoint og .NET arbejde sammen. Du får ét samlet system, hvor medarbejderne uhindret kan samarbejde på kryds og tværs.

Vores samarbejde med Elbek & Vejrup har indtil videre varet i 25 år med en forventning om mange flere gode år. Et samarbejde af denne varighed har kun kunne lade sig gøre, fordi vi føler os i trygge hænder, og at vi rent fagligt og forretningsmæssigt ser en stor gevinst i digitalisering og optimering af vores forretningsprocesser. Samtidig kendetegner det vores samarbejde, at Elbek & Vejrup kontinuerligt har været i stand til at løfte vores forretning, når vi har haft behov for det.

Asger Poulsen
IT- & logistikchef - Aktieselskabet Carl Christensen

Forside Citat

EV Tillægsløsninger

Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.

Tredjepartsløsninger

Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.

Professionel lønadministration direkte i Business Central

365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted. Integrer til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler og få fuldautomatisk styring af ferie, fravær og fritvalg. 365Løn giver dig fuld kontrol over hele lønbehandlingen.

Lønadministration 4

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Jakob Leth

Markedschef

+45 20 85 97 28

JBL