Det fælles beredskabssamarbejde rejser nye spørgsmål
Økonomiaftalen mellem Regeringen og KL betyder, at kommunernes brandvæsener blev sammenlagt i 2016. Etableringen af et fælles beredskabssamarbejde på tværs af kommunegrænser indebærer, at der naturligt opstår mulighed for bedre ressourceudnyttelse på eksempelvis det administrative niveau og medarbejderstaben generelt.
Uanset hvordan I organiserer jeres administrative enhed, vil det kræve de rette IT-værktøjer til at understøtte jeres nye selskab. Med mange forskelligartede aktiviteter er kompleksiteten høj. Hvordan skaber du fuldt overblik over mandskab og materiel? Hvordan sikrer du en stram styring af indtægter og udgifter?
Økonomi- og ressourcestyring til brandvæsenet
Med EV Brand får du overblik over opgaver, medarbejdere, maskiner og materiel, serviceopgaver, kursusaktivitet, sideordnede aktiviteter – fra budget til registrering af det faktiske forbrug. Samtidig kan EV Brand integreres med kommunens økonomistyringssystem. Brandvæsenet styrer effektivt sin forretning og leverer samtidig de ønskede data til kommunen, så økonomistyringen fortsat er fælles.
Undgå budgetoverskridelser
EV Brand har værktøjer til styring, rapportering og opfølgning på alle niveauer i organisationen. Løsningen sikrer, at konkrete aktiviteter i afdelingerne bliver påført det overordnede regnskab. Du har derfor altid overblik over alle udgifter i de enkelte afdelinger. Ligeledes sikrer løsningen dig et totalt overblik over alle sager, ressourcer, projekter og aktiviteter i hver afdeling.
Med EV Brand får du ingen ubehagelige overraskelser hvad angår overskridelse af budgetter. Du har også hele tiden det fulde overblik over de interne ressourcer. Med en forbedret styring af alle aktiviteter kan investeringen i EV Brand hurtigt tjenes ind igen.
Fordele ved EV Brand
Fuldt overblik over alle sager, ressourcer, projekter, aktiviteter og omkostninger
Brugertilpasset styring af fakturering, indkøb og timeregistrering
Integration af samtlige IT-funktioner i ét system, herunder eksisterende økonomisystemer
Minimerer risikoen for fejl
Ingen dobbeltindtastninger
Tilpasningsdygtig løsning der kan tilrettes efter specifikke behov – mulighed for at udbygge med særskilte moduler
Styring af økonomien ned til mindste detalje
Download produktblad for at få mere info om hvilke aktiviteter og opgaver, løsningen understøtter.
Du skal acceptere marketing cookies for at kunne downloade vores materiale. Du kan ændre dit samtykke her
Leasing af dit ERP-projekt
Elbek & Vejrup har med succes tilført leasingfinansiering til ERP-projekter hos kunder, som ønsker at betale kontant. Vi ved, hvordan investeringen i et nyt ERP-projekt kan påvirke virksomhedernes allerede lagte budgetter flere år frem. Likviditeten kommer også under pres undervejs i projektets gennemførelse. Derfor kan leasing være et godt alternativ.
Elbek & Vejrup har gennem mere end 20 år udviklet og etableret løsninger i samarbejde med vores kunder og de fleste af landets kommuner.
Vi har ét mål: At skabe succes for dig gennem IT-processer. Vores konsulenter kender og forstår den offentlige sektor. Vi har mange års erfaring fra begge sider af bordet og tænker forretning før teknologi. Vi sikrer, at alle ressourcer bliver brugt optimalt, såvel de menneskelige som de data I skaber i jeres daglige forretning.
Kontakt mig for en uforpligtende snak om hvordan vi kan optimere dine forretningsprocesser, så du kan indfri dine forretningsmål. Når du har udfyldt formularen, vil du blive kontaktet pr. telefon. Her vil vi sammen finde ud af, om der er grobund for et møde.