service-management-header-min.jpg

Effektivisér arbejdsgangene i din serviceforretning

En standard ERP-løsning til servicevirksomheder giver dig mulighed for:

  • Øget indtjening med styrket ressourceplanlægning
  • Bedre kundeservice med proaktiv opfølgning
  • Kapacitet til flere opgaver med skarp planlægning

Branchens udfordringer

Optimal udnyttelse af ressourcerne er afgørende for, om du tjener penge på din servicevirksomhed. Udgifterne stikker af, hvis du mangler overblik, hvilket lynhurtigt afspejles på din indtjeningsevne.

Måske kender du til udfordringer som:

  • Ineffektiv disponering af opgaver
  • Manglende overblik over kundens aktiver
  • Manglende adgang for teknikere til data onsite
  • Mangelfuld indberetning af reservedele og tid
  • Fejl i overleveringen mellem teknikere og administrationen
  • Unødvendig tid i administration pr. faktureret opgave

ERP-løsning til servicevirksomheder

Med vores standardløsning Dynamics 365 Business Central til servicevirksomheder er der styr på dine serviceaftaler. Løsningen hjælper med planlægning af service og lovpligtige eftersyn. Desuden sikrer effektiv indberetning af reservedele og tidsforbrug, at du har fuldt indblik i omkostninger.

Vi udnytter den nyeste Microsoft-teknologi fra Dynamics 365 for Field Service, Dynamics 365 for Sales samt Dynamics 365 Business Central. Vi kan desuden hjælpe dig med at udnytte IoT-teknologi som et led i optimeringen af din forretning.

Du får en samlet løsning, der hurtigt og effektivt kan implementeres i din servicevirksomhed.

Den professionelle, standard Service Management-løsning giver dig blandt andet:

  • Indsigt til at vurdere, om og hvordan du tjener penge på din serviceforretning
  • Tidsbesparelser og færre fejl for både teknikere og i administrationen
  • Effektiv kommunikation og planlægning i flowet af opgaver


Fordele med ERP-løsningen

Overblik og optimering
Du får overblik over de lovpligtige eftersyn og ved, hvilke ressourcer, der er nødvendige til fremtidige opgaver. Dine processer bliver mere effektive, og du sparer både tid og penge. Det hjælper dig til at drive en effektiv servicevirksomhed med tilfredse kunder.

Bedre likviditetsstyring
Med en ERP-løsning udviklet til servicevirksomheder kan du hente data om omsætning pr. servicetekniker, omkostninger samt allokering af ressourcer. Nem adgang til data og historik gør det lettere at styre virksomhedens økonomi, og du har styr på forbrug og omkostninger.

Mobil adgang til data
For teknikeren i bilen er det vigtigt at kunne hente og indberette data på stedet. Med en ERP-løsning bygget på Microsoft-teknologi får du en brugervenlig løsning, der er fuldt integreret med mobile enheder. Den lader serviceteknikeren arbejde på stedet med adgang til alle relevante oplysninger. Du minimerer dobbeltarbejde og ressourcespild.

Leasing af dit ERP-projekt

Elbek & Vejrup har med succes tilført leasingfinansiering til ERP-projekter hos kunder, som ønsker at betale kontant. Vi ved, hvordan investeringen i et nyt ERP-projekt kan påvirke virksomhedernes allerede lagte budgetter flere år frem. Likviditeten kommer også under pres undervejs i projektets gennemførelse. Derfor kan leasing være et godt alternativ.

Læs om leasingmulighederne

Section15

Branchespecialister

Elbek & Vejrup har spidskompetencer inden for forretningsoptimering og digitalisering af servicevirksomheder.

Vi har ét mål: At skabe succes for din forretning gennem IT-processer. Vores konsulenter kender og forstår din forretning. Vi har mange års erfaring fra begge sider af bordet og tænker forretning før teknologi. Vi sikrer, at alle ressourcer bliver brugt mest optimalt, såvel de menneskelige som de data I skaber i jeres daglige forretning.

Se referencer

Bomaerke

Whitepaper: Sådan optimerer du din servicevirksomhed

Få indblik i, hvordan en løsning tilpasset servicevirksomheder med udekørende serviceteknikere kan skabe værdi for din virksomhed.

Vil du højne indtjeningsevnen, optimere ressourceplanlægningen og få mere overblik, styring og effektivitet i din virksomhed med udekørende serviceteknikere? Så er dette whitepaper til dig.

Field-Service-booklet.png

Få Whitepaper

Udfyld formularen og modtag din personlige kopi af whitepaperet i din indbakke inden for 5 minutter.

Vi sender whitepaper til dig på e-mail

Ved at udfylde formularen accepterer du samtidig også, at Elbek & Vejrup må behandle dine angivne oplysninger. Har vi ikke kontaktet dig eller indgået et samarbejde slettes dine data efter halvandet år. Ligeledes giver du samtykke til, at Elbek & Vejrup må sende relevante nyheder til dig. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os på marketing@elbek-vejrup.dk eller selv ændre det her.

BEMÆRK! Du har ved dit første besøg på elbek-vejrup.dk fravalgt marketing-cookies. Fravalget af marketing-cookies har den konsekvens, at vores CMS-system og 3. partssystemer ikke automatisk kan sende dig det ønskede content. Fortsætter du med at udfylde formularen og klikker på 'Jeg har læst og accepteret ovenstående', opdaterer du således dit samtykke til at inkludere marketing-cookies. Ved at udfylde formularen accepterer du samtidig også, at Elbek & Vejrup må behandle dine angivne oplysninger. Har vi ikke kontaktet dig eller indgået et samarbejde slettes dine data efter halvandet år. Ligeledes giver du samtykke til, at Elbek & Vejrup må sende relevante nyheder til dig. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os på marketing@elbek-vejrup.dk eller selv ændre det her.

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Steffen Hansen

Direktør

+ 45 20 85 99 49