ERP-løsning til servicevirksomheder
Med vores standardløsning Dynamics 365 Business Central til servicevirksomheder er der styr på dine serviceaftaler. Løsningen hjælper med planlægning af service og lovpligtige eftersyn. Desuden sikrer effektiv indberetning af reservedele og tidsforbrug, at du har fuldt indblik i omkostninger.
Vi udnytter den nyeste Microsoft-teknologi fra Dynamics 365 for Field Service, Dynamics 365 for Sales samt Dynamics 365 Business Central. Vi kan desuden hjælpe dig med at udnytte IoT-teknologi som et led i optimeringen af din forretning.
Du får en samlet løsning, der hurtigt og effektivt kan implementeres i din servicevirksomhed.
Den professionelle, standard Service Management-løsning giver dig blandt andet:
- Indsigt til at vurdere, om og hvordan du tjener penge på din serviceforretning
- Tidsbesparelser og færre fejl for både teknikere og i administrationen
- Effektiv kommunikation og planlægning i flowet af opgaver
Fordele med ERP-løsningen
Overblik og optimering
Du får overblik over de lovpligtige eftersyn og ved, hvilke ressourcer, der er nødvendige til fremtidige opgaver. Dine processer bliver mere effektive, og du sparer både tid og penge. Det hjælper dig til at drive en effektiv servicevirksomhed med tilfredse kunder.
Bedre likviditetsstyring
Med en ERP-løsning udviklet til servicevirksomheder kan du hente data om omsætning pr. servicetekniker, omkostninger samt allokering af ressourcer. Nem adgang til data og historik gør det lettere at styre virksomhedens økonomi, og du har styr på forbrug og omkostninger.
Mobil adgang til data
For teknikeren i bilen er det vigtigt at kunne hente og indberette data på stedet. Med en ERP-løsning bygget på Microsoft-teknologi får du en brugervenlig løsning, der er fuldt integreret med mobile enheder. Den lader serviceteknikeren arbejde på stedet med adgang til alle relevante oplysninger. Du minimerer dobbeltarbejde og ressourcespild.