service-management-header-min.jpg

Effektivisér jeres serviceeftersyn med et service management system

Øg din indtjening med et Service Management system, som håndterer hele flowet i en velfungerende serviceforretning.

Får I indfriet det fulde potentiale i jeres servicevirksomhed?

75% af de servicevirksomheder vi taler med oplever, at det er vanskeligt at lave opfølgning på indtjening i deres nuværende IT-løsning. Tjener I penge i jeres serviceforretning?

80% af de servicevirksomheder vi er i dialog med oplever, at de bruger ekstra ressourcer på forretningsgange mellem økonomi og teknikere, fordi der ikke er optimal integration mellem økonomisystem og den mobile serviceløsning. Hvor meget unødvendig tid bruger jeres administration pr. faktureret opgave?

100% af de virksomheder vi møder efterspørger indsigt i deres serviceforretning, når det gælder om at implementere ERP-systemer. Får I den sparring og rådgivning I har brug for, så I kan indfri det fulde potentiale I jeres serviceforretning?

Vi leverer ERP-løsninger og kompetent rådgivning til servicevirksomheder omkring udvikling og optimering af deres forretning på tværs af brancher med mange montører, installatører, håndværkere, servicefolk og andre kørende medarbejdere.

Effektive serviceeftersyn med et service management system

Vores standard Dynamics NAV-løsning til servicevirksomheder sikrer, at der er styr på alle jeres serviceaftaler. Løsningen hjælper med planlægning af service og lovpligtige eftersyn og holder styr på jeres omkostninger med indberetning af reservedele og tidsforbrug. Historiske indberetninger kan endvidere give jer overblik over hvilke ressourcer, der skal bruges til de fremtidige opgaver. Vores ERP-løsning er nem og brugervenlig for teknikeren, som blot indtaster brugte reservedele og antal timer på den mobile enhed.

ERP-løsningen til servicevirksomheder er baseret på Microsoft Dynamics NAV, hvilket betyder at den samlede løsning hurtigt og effektivt kan implementeres i jeres servicevirksomhed.

Microsoft Dynamics NAV-løsningen hjælper jer med at organisere jeres teknikere, holde styr på deres position og få overblik over reservedele, udstyr samt kundernes serviceaftaler. I opnår lavere omkostninger og højere produktivitet blandt jeres teknikere samtidig med, at I giver kunden den bedste oplevelse og den mest effektive service. I vil også få mulighed for at finde frem til spidsbelastningsperioder, så I kan stå klar med ekstra teknikere, reservedele etc. i det øjeblik, opgaverne begynder at rulle ind.

Dine fordele med en standardløsning til servicevirksomheder

Overblik og optimering

For at opretholde en effektiv servicevirksomhed og tilfredse kunder er det vigtigt at have overblik over de lovpligtige eftersyn og have overblik over hvilke ressourcer, der er nødvendige til fremtidige opgaver. Vores løsning effektiviserer processerne, og du sparer derved både tid og penge.

Bedre likviditetsstyring

Med en ERP-løsning udviklet til servicevirksomheder bliver det muligt at hente data om omsætning pr. servicetekniker, omkostninger samt allokering af ressourcer. Ved hjælp af let adgang til data og historik bliver det lettere at styre virksomhedens økonomi og sikre at forbrug og omkostninger ikke løber løbsk undervejs.

Integration

For teknikeren i bilen er det vigtigt at kunne hente og indberette data på stedet. Med en ERP-løsning bygget på Microsoft Dynamics NAV får du en brugervenlig løsning, der er fuldt integreret med mobile enheder. Den lader serviceteknikeren arbejde på stedet med adgang til alle relevante oplysninger og minimerer dobbeltarbejde og ressourcespild.

Leasing af NAV-projekter skærmer virksomhedens likviditet

Elbek & Vejrup har med succes tilført leasingfinansiering til NAV-projekter hos kunder, som egentlig blot ville betale kontant. Vi ved, hvordan investeringen i et nyt NAV-projekt kan påvirke virksomhedernes allerede lagte budgetter årene frem, men også likviditeten undervejs i projektets gennemførelse. Dette er uanset, om det er traditionel bankfinansiering, kontant køb eller leasing.

Læs mere

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Søren Boyum

Markedschef

+45 30 95 13 39