transport header-min.jpg

Øg effektiviteten i din transport- og speditionsvirksomhed

En standard ERP-løsning til vognmænd og speditører giver dig mulighed for:

  • Bedre planlægning
  • Styrket beslutningsgrundlag
  • Tidsbesparelser i administrationen

Branchens udfordringer

Kunderne forventer ikke bare punktlige leveringer, men også løbede adgang til information. Som moderne vognmand er du nødt til at have indblik i alle detaljer, så du har overblik til at yde god kundeservice og planlægge bedst muligt.

Det kan være svært at holde hovedet koldt, og måske kender du udfordringer som:

  • Alt for mange bilag og manuelle indtastninger
  • Dobbeltarbejde med indtastninger i flere systemer
  • Tidskrævende at følge op på enkeltsager ved kundehenvendelser
  • Omfattende og til tider komplekst planlægningsarbejde

ERP-løsning til vognmænd og speditører

EV Transport er en standardløsning baseret på Dynamics 365 Business Central. Løsningen er tilpasset behov inden for transport og spedition. EV Transport øger effektiviteten i din transportvirksomhed.

Fleksibilitet, hurtighed og konkurrencedygtige priser er afgørende for kundernes valg af vognmænd og speditører. Det stiller krav til dig om at være dygtig til at planlægge og gennemføre transporter. Der er meget at holde styr på og manuelt tastearbejde begrænser din effektivitet.

Standard økonomi- og transportløsningen hjælper dig til:

  • Effektive arbejdsgange hele vejen fra booking til fakturering
  • Tidsbesparelser og færre fejl med digitalisering af dokumenter
  • Indsigt til hurtigt og effektivt at følge op på igangværende opgaver

 

Fordele med ERP-løsningen

Fuldt overblik
Med en nem og effektiv administration får du fuldt overblik over alle virksomhedens aktiviteter. Du kender de præcise indtægter og omkostninger på hver enkelt ordre. Desuden får du indblik til at optimere din planlægning, så du styrker din indtjening.

Bedre beslutninger
Minimer omfanget af dyr ventetid. Med viden og valide data  baner du vejen til besparelser. Med EV Transport har du adgang til nyeste data, hvilket styrker dit beslutningsgrundlag. Du får indsigt til at vurdere, hvor der er tid – og penge – at spare.

Faglig ekspertise
Du får en effektiv økonomi- og transportløsning, der er nem at anvende, og som sparer dig for store administrationsomkostninger. Vi kender hverdagen og udfordringerne inden for tranport og spedition. Det er din sikkerhed for kompetent rådgivning, der giver værdi i din branche.

Tillægsløsninger til EV Transport

Du kan optimere din forretning yderligere ved at udvide standardløsningen. Tillægsløsningerne har vi udviklet specifikt til de behov, som vognmænd og speditører har.

Nogle af mulighederne er:

  • lageropbevaring, ekspedition og plukning
  • automatisk tjek af momsnummergyldigheden for dine EU debitorer
  • dokumentation af din kontrol over for SKAT
  • udveksle bookinger og faktureringer via XML, CSV og andre filtyper.

Alle tillægsløsninger bygger på Microsoft-teknologi. Mulighederne for at øge din virksomheds konkurrenceevne er mange.

Section2

Leasing af dit ERP-projekt

Elbek & Vejrup har med succes tilført leasingfinansiering til ERP-projekter hos kunder, som ønsker at betale kontant. Vi ved, hvordan investeringen i et nyt ERP-projekt kan påvirke virksomhedernes allerede lagte budgetter flere år frem. Likviditeten kommer også under pres undervejs i projektets gennemførelse. Derfor kan leasing være et godt alternativ.

Læs om leasingmulighederne

Branchespecialister

Elbek & Vejrup har spidskompetencer inden for forretningsoptimering og digitalisering af virksomheder, der arbejder med transport og spedition.

Vi har ét mål: At skabe succes for din forretning gennem IT-processer. Vores konsulenter kender og forstår din forretning. Vi har mange års erfaring fra begge sider af bordet og tænker forretning før teknologi. Vi sikrer, at alle ressourcer bliver brugt mest optimalt, såvel de menneskelige som de data I skaber i jeres daglige forretning.

Bomaerke

Kundeudtalelse

Løsningen har gjort det nemmere og mere overskueligt for os at fakturere, hvilket har formindsket vores tidsforbrug hertil væsentligt. Vi kan sende elektroniske rapporter ud til kunderne, hvilket gør vores forretning mere transparent og øger vores pålidelighed hos kunderne. I samarbejdet med Elbek & Vejrup oplever vi god rådgivning, og vi har fået en løsning, som er tilpasset vores behov og ønsker.

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Ole Palner

Chefkonsulent

+ 45 22 24 83 11