transport header-min.jpg

Effektiv økonomi- og transportløsning

Øg effektiviteten i din transportvirksomhed og spar store administrationsomkostninger. Nem at anvende og baseret på nyeste version af Microsoft Dynamics NAV.

Har du tænkt på konsekvenserne ved at vælge den forkerte IT-leverandør?

Mange transportvirksomheder må erkende, at deres IT-projekt fejler, så de må starte forfra med store omkostninger til følge. Det skyldes ofte, at man har undervurderet de organisatoriske og menneskelige aspekter i projekterne og i stedet udelukkende har fokuseret på teknologi.

Hos Elbek & Vejrup ved vi, hvor afgørende det er at få både ledelse og medarbejdere til at tage ejerskab for hele virksomhedsprojektet, så ERP-løsningen bliver den rigtige og dækker virksomhedens processer. Undgå udfordringer med brugere og øgede omkostninger og få overskud til kontinuerligt at optimere jeres forretningsgange.

Vores styrke er at vores fagkonsulenter udelukkende arbejder med transport og logistik og har dybt branchekendskab. Vi tager ejerskab for hele leverancen. Det betyder for dig, at alle fagkompetencer og eventuelle tillægsløsninger leveres af Elbek & Vejrup.

Dine fordele med en standardløsning til Transport & Spedition

Fuldt overblik

Med en nem og effektiv administration får du fuldt overblik over alle virksomhedens aktiviteter. Med vores løsning får du hurtigt og nemt overblik over indtægter og omkostninger ved hver enkelt ordre, ligesom du får mulighed for at arbejde på den måde, der giver det største overskud både nu og fremadrettet.

Styr på data

Besparelser og overblik over emner som omkostningsfuld ventetid er et af omdrejningspunkterne for vores løsning. Med EV Transport får du en løsning, som altid er baseret på nyeste data, og som giver dig det rette beslutningsgrundlag på det rette tidspunkt. Vores løsning af baseret på en standard Microsoft Dynamics NAV og tilpasset din specifikke branche.

Faglig ekspertise

Med Elbek & Vejrup som samarbejdspartner får din virksomhed en effektiv økonomi- og transportløsning, der er nem at anvende, og som vil spare virksomheden for store administrationsomkostninger. Vores konsulenter har stort branchekendskab og yder kompetent forretningsrådgivning for netop din branche.

ERP-løsning til vognmænd og speditører

Fleksibilitet, hurtighed og konkurrencedygtige priser er afgørende for kundernes valg af vognmænd og speditører. Det stiller større krav til vognmænd og speditører om at være dygtige til at planlægge og gennemføre transporter. Mange forskellige dokumenttyper at holde styr på samt manuelt tastearbejde begrænser din virksomheds effektivitet.

Med EV Transport kan du effektivisere arbejdsgangene og få automatiseret de administrative opgaver. Det sparer dig for omkostninger, tid og fejl, optimerer økonomien i din virksomhed og giver det rette beslutningsgrundlag. EV Transport sikrer, at alle dokumenter bliver digitaliseret, og samtidig undgår I manuelt tastearbejde, da alle data kun skal indtastes én gang fra booking til fakturering

Funktionaliteter

  • Enkel Booking og rapportering
  • Flerleddet disponering
  • Chartekplanlægning med budgettering og regnskab - giver et hurtigt overblik over økonomien i de enkelte aktiviteter
  • Validering af speditionsadresser via integreret kortvisning samt Geokodning - skaber effektivt og målrettet arbejde
  • Mulighed for brancherelevante tillægsløsninger: EV Lagerhotel, EV VAT Validation, EV EDI Container
  • Fuld integration til Microsoft CRM

 

Tillægsløsninger til EV Transport

Med standardløsningen til transportbranchen, EV Transport, får du mulighed for at optimere din forretning yderligere igennem en række tillægsløsninger, som vi har udviklet specifikt til de behov, som vognmænd og speditører har.
Få eksempelvis helt styr på lageropbevaring, ekspedition og plukning. Eller få tjekket momsnummergyldigheden for dine EU debitorer automatisk, dokumenteret din kontrol over for SKAT, da alle informationer gemmes i en log eller udveksle bookinger og faktureringer via XML, CSV og andre filtyper. Alle tillægsløsninger bygger på Microsoft-teknologi. Mulighederne for at øge virksomhedens konkurrenceevne er mange. 

Hent produktblade til tillægsløsninger

Leasing af NAV-projekter skærmer virksomhedens likviditet

Elbek & Vejrup har med succes tilført leasingfinansiering til NAV-projekter hos kunder, som egentlig blot ville betale kontant. Vi ved, hvordan investeringen i et nyt NAV-projekt kan påvirke virksomhedernes allerede lagte budgetter årene frem, men også likviditeten undervejs i projektets gennemførelse. Dette er uanset, om det er traditionel bankfinansiering, kontant køb eller leasing.

Læs mere

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Ole Palner

Chefkonsulent

+ 45 22 24 83 11