EV Appia Support
Har du behov for support til din EV Appia-løsning, så har du her mulighed for enten at kontakte Elbek & Vejrup eller et af vores administrationskontorer.
Inden du kontakter support
God support er afhængig af både kunde og leverandør. Inden du henvender dig for at modtage support, skal du selv have udført følgende to punkter:
- Du skal selv have forsøgt at løse problemet
- Du skal forberede det konkrete spørgsmål, som supporten skal svare på
Herunder kan du se, hvornår du skal kontakte et administrationskontor eller Elbek & Vejrup
Hvad er ikke support
Ved behov for assistance, der ikke er support, kan dette tilkøbes efter særskilt aftale. Eksempler på assistance der ikke er support:
- Gennemgang af proces fra A – Z eks. årsafregning
- Kontrol af data: Opkrævning/årsafregning/rykkerskrivelse/målerdata
- Kørsler der retter data
- Afstemning og gennemgang af data
- Uddannelse i hele eller dele af EV Appia.