Optimér og digitalisér forretningsprocesserne

Projektorienteret virksomhed

ERP og projektstyring i én samlet løsning til eksempelvis konsulenthuse eller rådgivende ingeniører giver:

  • Øget indtjening ved bedre styring af udgifter
  • Maksimalt udbytte af medarbejdere, projekter og tid
  • Hurtigt økonomisk overblik og indsigt i budget vs. forbrug
Geoinfo Grey
Le34 Grey
Edlund Logo Payoff DK NY BL RGB 01
Mjoelner Grey
Wissenberg Logo Grey

Branchens udfordringer

Effektiv økonomi- og projektstyring til projektorienterede virksomheder

Når medarbejdernes viden er den primære ydelse, er det altafgørende at have overblik. Der skal være fuldstændig styr på projekter, tidsplaner og fordeling af ressourcer. Ligeledes kendetegner det branchen, at virksomhederne har flere forskellige systemer til håndtering af blandt andet økonomi, tid, fakturering og projektstyring. Dette giver et fragmenteret billede over projekters fremdrift og økonomi, hvor det forkromede overblik ikke er tilstede.

Mangler overblikket opstår udfordringer som:

  • Ineffektiv udnyttelse af arbejdskraften
  • Manglende styring af økonomien på projekterne
  • Tidsplaner der skrider og skubber andre projekter

Whitepaper

Sådan optimerer du din forretning

Vil du effektivisere projekstyringen, få bedre overblik over projekter og have det maksimale udbytte af medarbejdere, projekter og tid?

Alt sammen i én løsning? Så download vores whitepaper og bliv klogere.

Professionel Service 1280X1280

Én samlet ERP- og projektstyringsløsning til projektorienterede virksomheder skaber integrerede processer

Elbek & Vejrup er forhandler af projektstyringsløsningen Progressus. Dette er en standard ERP- og projektstyringsløsning baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central, som giver dig overblik til sikker styring af projekter, ressourcer, udgifter og økonomi. Dét der blandt andet gør denne løsning unik er at udover at være en projektstyringsløsning så giver Progressus virksomheder det store forkromede overblik over hele virksomheden og ikke blot på projekter. Det betyder, at du med løsningen får integrerede processer i én samlet løsning, gør op med fragmenterede forretningsprocesser og får det forkromede overblik tilbage.

Progressus er specifikt udviklet til projektorienterede virksomheder, og den understøtter de gængse processer og behov, som findes på tværs af brancher. Uanset om I er rådgivende ingeniører, konsulentbranchen, softwarebranchen, forskning, revisionsbranchen, advokatbranchen, den grafiske branche eller forsyningsbranchen giver løsningen et stort optimeringspotentiale.

Projektstyringsværktøjet sikrer de projektansvarlige de bedste forudsætninger for, at projekterne leveres til aftalt pris og til aftalt tid. Løsningen giver også det bedste overblik over den interne økonomi. De administrative opgaver er reduceret til et minimum, hvilket gør budgettering, udførelse og opfølgning på projekter nemt.

Med en standardløsning til projektorienterede virksomheder styrker du forudsætningerne for:

  • maksimalt udbytte af medarbejdere, projekter og tid
  • øget indtjening gennem bedre styring af udgifter og omkostninger
  • rigtige økonomiske beslutninger på grundlag af data og information

Tredjepartsløsninger

Vi tilbyder en lang række markedsledende tredjepartsløsninger, der bidrager til at sikre en optimal løsning og effektive forretningsprocesser. Det giver dig én samlet løsning, som understøtter hele projektstyringsprocessen.

 

Tredjepartsprodukter vi tilbyder:

  • Continia Document Capture
  • Continia Expense Management
  • Continia Payment Management
  • LESSOR Time & Attendance
  • JetReports

Fordele ved løsningen på tværs af organisationen

På tværs af organisationen er behovene og udfordringerne forskellige. Uanset om du er projektleder, konsulent, arbejder i økonomiafdelingen eller er en del af direktionen så løser Progressus jeres behov for en mere optimeret hverdag. Følgende behov understøtter løsningen:

For projektlederen

  • Opret projekter på mindre end ét minut med få klik
  • Et realtids overblik over økonomi på projekterne
  • Effektiv styring af projekter og med et skarpt blik på allokering af ressourcer
  • Mulighed for hurtig og fleksibel fakturering
  • Et dashboard over projektet med mulighed for drill-down for yderligere detaljer

For konsulenten

  • Maksimering af fakturerbare timer ved optimering og automatisering af processer
  • Effektiv og tidsbesparende håndtering af udgifter og udlæg
  • Et gennemsigtigt planlægningsværktøj hvor alle i organisationen kan se planlagte opgaver på den enkelte konsulent

For økonomimedarbejderen

  • Digital og automatiseret håndtering af udlæg med fuld sporbarhed - fra indsendelse af bilag til fakturering på kunden
  • Nem fakturering af kunden baseret på valide projektdata med mulighed for igangværende arbejder
  • Mulighed for rapportering med fuld gennemsigtighed over KPI'er, indtægter og udgifter på projekter
  • Mulighed for rapportering til direktionen via dashboards

For direktionen

  • At være i stand til at identificere forretningsmuligheder og rette ind, hvis noget styre i den forkerte retning
  • Få det forkromede overblik over virksomhedens KPI'er, salgspipeline og forecasting

Miniguide

5 trin til effektiv projektstyring

Kan du nikke genkendende til ineffektiv udnyttelse af arbejdskraften, tidsplaner der skrider og manglende styring af økonomien?

Hvis ja, er det måske på tide at kigge din virksomheds projektstyring efter i sømmene.

Vi har udarbejdet en miniguide i 5 trin, som hjælper din virksomhed til en effektiv projektstyring.

Professionel Service 2 1280X1280

EV Tillægsløsninger

Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.

Tredjepartsløsninger

Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.

Professionel lønadministration direkte i Business Central

Søger du et effektivt lønsystem, som samler alle løndata ét sted, sikrer fuld dokumentation og kontrol over hele lønbehandlingen? Så er 365Løn måske noget for dig? Med 365Løn kan du integrere til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler, ligesom du har fuldautomatisk styring af ferie, fridage og fritvalg. Vores dygtige lønkonsulenter sidder naturligvis klar til at yde dig support, hvis du får behov for det.

365Løn Section (1)

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Jesper Stjerndrup Nielsen
Teamleder og Seniorkonsulent
+45 25 18 85 03

JSN