Få større udbytte af dit opdateringsabonnement
EV Opgradering
Er din Business Central-løsning gearet til den nye virkelighed med hyppigere opgraderinger? Med EV Opgradering er du sikret:
- Kendt økonomi
- Begrænset indsats
- Fremtidssikret løsning

Her er fremtiden - og den skal du forholde dig til
Hvordan er din situation i dag?
For virksomheder med Dynamics 365 Business Central er virkeligheden i dag en anden, end den var for 5 år siden. Mulighederne for at hoste sin løsning er mere fleksibel end nogensinde. Du sidder i én af følgende situationer:
On-premise: Du har din Business Central-løsning på en server lokalt (i kælderen), ELLER du har din Business Central-løsning hos et hostingcenter.
Online i Microsoft Azure: Du har din Business Central-løsning online hos Microsoft som en ren Saas-løsning, hvor der hver måned foretages en automatisk opgradering.
Er du i tvivl om forskellen på ovenstående begreber, så har vi lavet en artikel om det, som du kan læse her.
Microsofts nye strategi for Business Central er, at der minimum kommer to major releases (opdateringer) hvert år - og flere mindre releases henover året. Det vil sige, at der konstant kommer nyt til Dynamics 365 Business Central, hvilket betyder, at man som virksomhed hurtigt kan komme bagefter rent teknologisk, funktionsmæssigt og versionsmæssigt. Udover det åbenlyse issue at man som virksomhed hurtigt kan komme til at stå tilbage med en ERP-løsning, der er mange versioner gammel, så kan det faktisk have helt andre mere forretningskritiske konsekvenser.
De løsninger som du har integreret til din Business Central supporteres nemlig typisk kun 2-3 versioner bagud. Det vil sige, at alle de produkter og tredjepartsløsninger du har koblet til din løsning, og som gør den smart og skaber værdi, kan fra den ene dag til den anden stoppe med at virke, hvis ikke du har din Business Central-løsning opdateret.
Sådan er du sikret med EV Opgradering
Med vores opgraderingskoncept har du to muligheder: en metode for opgradering af Business Central Online og en metode for opgradering af din On-premise løsning.
Er du på Business Central Online?
Hvis du har en ren online version af Business Central, altså den som automatisk bliver opdateret månedligt af Microsoft, er det dit eget ansvar som virksomhed, at du får sikret, at alle dine tilretninger, extensions og apps (tredjepartsprodukter) fungerer i den nye opdatering - hver måned. Netop ved denne Business Central-model anbefaler vi på det kraftigste, at man har en klar månedlig aftale og plan for opgradering af de omkringliggende produkter.
Dette sikrer du ved at tegne en opgraderingsaftale hos Elbek & Vejrup.
Eller On-premise?
Har du din Business Central On-premise, kan du ligeledes tegne en opgraderingsaftale hos os. Her aftaler du sammen med Elbek & Vejrup, hvor ofte din virksomheds Business Central-løsning skal opgraderes. Vi sørger for at opgradere din løsning til aftalte tidspunkt og sikrer ligeledes, at al funktionalitet og tredjepartsløsninger fungerer med den nye opgradering.
