Har du brug for en ny Navision-partner?

Det er vigtigt for din virksomhed at være understøttet af de rigtige digitale værktøjer og have et moderne ERP-system. Det er også væsentligt, at du har klare strategier for din virksomheds fremtidige udvikling. Generelt kan disse strategier inkludere mål om at optimere arbejdsprocesser, forbedre produktiviteten eller være bedre rustet til at navigere i et dynamisk marked.

Alligevel er IT ikke altid den eneste vej. Hvis din virksomhed leder efter en organiseret proces og en stabil struktur for jeres forretningsgange, kan Navision - Business Central -  være en god løsning. Navision er en integreret platform, der er bygget til at håndtere alle vigtige facetter af din virksomhed.

Mange er bekendt med og refererer til NAV som Navision. Men egentlig er Navision en tidligere udgave af NAV - en forkortelse af produktet Dynamics NAV. Men dette produkt har i 2018 ændret navn til Business Central. Og det er inden for Dynamics 365 Business Central, at vi hos Elbek & Vejrup har valgt at specialisere os.

Overvejelser ved valg af Navision-partner

Beslutningen om at investere i et ERP-system er betydeligt for mange virksomheder, og det er lige så vigtigt at vælge den rigtige samarbejdspartner, der har en dyb indsigt i din forretning. Når du skal finde en Navision-partner, er der adskillige centrale faktorer, du bør overveje. Her er nogle af de mest afgørende:

  • Kontakt gerne flere mulige samarbejdspartnere
  • Sørg for at den nye samarbejdspartner forstår de særlige udfordringer i din branche
  • Vær aligned med den potentielle partners metode til implementering
  • Brug din Navision-partner som en sparringspartner
  • Det er afgørende, at din partner får et indgående kendskab til din virksomhed, inklusiv medarbejdere og afdelinger
  • Det er vigtigt, at din Navision-partner har en grundig forståelse af din virksomheds konkrete behov og forretningsprocesser

Få brancheindsigt fra erfarne konsulenter

Hos Elbek & Vejrup er vi specialister i at udvikle Navision-løsninger, som er tilpasset ud fra best practice i udvalgte brancher. Vi tilbyder både vores egne softwareløsninger og software fra tredjeparter til Business Central. Det omfatter løsninger for blandt andet dokumentstyring, lagerstyring, produktionsstyring, tidsregistrering, Business Intelligence og lønadministration.

Hvorfor skal du vælge Elbek & Vejrup som din nye Navision-partner?

Det kan være en kompleks opgave at finde den rette Navision-partner. Vi har stor erfaring med at hjælpe både store og mellemstore virksomheder, og vi tager altid udgangspunkt i din virksomheds behov med et mål om at forbedre dine nuværende processer.

Hos Elbek & Vejrup kan du forvente fuld transparens og en ærlig kommunikation, hvilket garanterer, at du altid er informeret om dine projekter. Vores engagement til ordentlighed har skabt stærke og vedvarende relationer med vores kunder. Du er velkommen til at kontakte os her.