Optimér virksomhedens arbejdsgange med et system til timeregistrering, ferieplanlægning, opgavestyring og vidensdeling
EV SmartKlik er én komplet og 100% webbaseret løsning til tidsregistrering, ferie & fravær, opgavestyring og vidensdeling. EV SmartKlik kan integreres med Dynamics 365 Business Central samt øvrige kendte ERP-systemer som fx KMD Opus, EG ØS2000, NaviStat, Fujitsu Prisme mv. Integration til virksomhedens ERP-system betyder, at du kun skal vedligeholde stamdata som brugere, ressourcer, sager og aktiviteter ét sted. EV SmartKlik kan tilgås via mobile enheder, så det er nemt eksempelvis at timeregistrere uafhængigt af tid og sted.
EV SmartKlik er udviklet i samarbejde med virksomheder og institutioner og er bygget på best practice med mere end 10.000 brugere. Løsningen understøtter virksomhedens forretningsprocesser og arbejdsgange samt sikrer jer øget værdi og tidsbesparelser. Læs mere om de forskellige moduler, som kan tilkobles EV SmartKlik.