Timeregistrering med EV SmartKlik

Timeregistrér uanset tid, sted og device. 100% webbaseret løsning der kan integreres med dit ERP-system, så du kun skal vedligeholde stamdata som brugere, ressourcer, sager og aktiviteter ét sted.

Bestil SmartKlik demo

Optimér virksomhedens arbejdsgange med et online system til timeregistrering

Få en IT-løsning til timeregistrering, som er 100% webbaseret. Timeregistreringssystemet EV SmartKlik kan integreres med Microsoft Dynamics NAV samt øvrige kendte ERP-systemer som fx KMD Opus, e-conomic mv. Integration til virksomhedens ERP-system betyder, at du kun skal vedligeholde stamdata som brugere, ressourcer, sager og aktiviteter ét sted. EV SmartKlik kan tilgås via mobile enheder, så det er nemt eksempelvis at timeregistrere uafhængigt af tid og sted.

IT-løsningen til timeregistrering er udviklet i samarbejde med virksomheder og institutioner. Timeregistreringsløsningen er gennemtestet, bygger på best practice og har mere end 10.000 brugere. Løsningen understøtter virksomhedens forretningsprocesser og arbejdsgange samt sikrer jer øget værdi og tidsbesparelser. 

Hver branche har forskellige behov

EV SmartKlik understøtter de processer og behov, som findes i forskellige brancher - for alle er ikke ens. Løsningen til bl.a. timeregistrering, ferie og opgaveplanlægning kan bruges som selvstændigt system, eller supplere vores standardløsninger til udvalgte branche. Find dem i nedenstående:

Opnå forretningsmæssige fordele med et timeregistreringssystem

Sikkerhed og backup


Du mister aldrig dine data, da EV SmartKlik er en cloud-baseret timeregistreringsløsning. Du har dermed altid mulighed for at genskabe en regning, en faktura eller et lønforslag med de originale timeregistreringer og forbrugsregistreringer fra EV SmartKlik.

Ubegrænset antal timeregistreringer

Vi har ingen regler for, hvor mange brugere I må have, eller hvor mange timeregistreringer og sager I må oprette. Bare brug løs!

Integreret og online


EV SmartKlik kan snakke sammen med andre systemer og modtage data i realtid. På den måde opnår du et 100% opdateret datagrundlag til dine medarbejderes ressourceforbrug og timeregistreringer.
Vi kan bl.a. snakke med følgende ERP- og økonomistyringssystemer: Dynamics NAV, KMD Opus, e-conomic m.fl.

Kom nemt og billigt igang
– fra kun 25 kr. pr. bruger/måned

Startpakken indeholder et fuldt online system til timeregistrering:

  • Administratorroller til opsætning af stamdata
  • Komme/gå registrering - både på sager, opgaver og fravær
  • Alm. registrering på sager og fravær inkl. opdateret saldo
  • Ugeregistrering for hurtig indtastning
  • Godkendelse og validering af timer

Se moduler og priser

Funktioner der understøtter virksomhedens vækst


EV SmartKlik er meget mere end timeregistrering. Med få klik kan I åbne for ekstra funktioner, som:

  • Vareforbrug, kørselsregistrering, tillæg og registrering på maskiner (inkluderet i EV SmartKlik Basis)
  • Styring af fravær og anmodninger om udbetaling af afspadsering mfl. (EV SmartKlik HR)
  • Rapporter tilpasset jeres behov (EV SmartKlik Pro/HR)
  • Integrationer til 3. parts systemer og økonomisystemer (tilkøb)
  • Planlægnings- og budgetmodul med forhåndsallokering af timer (tilkøb) 

EV SmartKlik gør hele organisationen mere effektiv


I EV SmartKlik er der et væld af funktioner, som giver overblik over hver enkelt medarbejders tid og fravær. Diverse saldi opdateres i realtid og er synlige i hele systemet. Dermed behøver du ikke at vente på, at alt er overført til lønsystemet, før du kan trække ugens fraværsrapport eller se din restferie. Er du sagsansvarlig kan du løbende følge tids- og ressourceregistreringerne på dine sager, og du har selv mulighed for at godkende alt forbrug, inden det bogføres.

Se hvordan SmartKlik hjælper rollerne i organisationen 

Bestil gratis EV SmartKlik demo

Tryk på "Bestil demo" for at få din gratis demo af EV SmartKlik. Efter du har udfyldt dine oplysninger, vil du modtage en mail med link til et demosite, så du kan afprøve EV SmartKlik. 

Bestil SmartKlik demo

Kontakt - klik for info

Kontakt

Ulrik Skov Jensen

Forretningsdirektør Følg os på LinkedIn

Ulrik Skov Jensen

Forretningsdirektør

+45 26 87 07 66

Følg os på LinkedIn

Udfyld formularen

Tak for din henvendelse!

Vi ringer tilbage hurtigst muligt