"
CRM---header-min.jpg

Dynamics 365 Sales
– et komplet CRM-system

Dynamics 365 Sales giver dig:

  • Indsigt i kunderelationer
  • Målrettet salgsstyring
  • Bedre kundeservice

Introduktion til Microsoft Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales er en CRM-løsning til håndtering af kunderelationer, salgsstyring og bedre kundeservice. Dynamics 365 for Sales samler oplysninger og giver dig struktureret viden om virksomhedens kunder ét sted. Du får overblik over aktuelle salgs- og købsforhold for hver enkelt kunde. Du styrker salgsarbejdet og dialogen med kunderne, fordi igangværende salg, salgsmuligheder og tidligere købshistorik altid fremgår tydeligt.

CRM-systemet er et operativt og strategisk værktøj, for både sælgere og salgsledelse. Løsningen danner grundlag for en intelligent salgsstyring, som kan forudsige og adressere kundebehov og identificere de kunder og kundeemner, der har mest salgspotentiale.

Med Dynamics 365 CRM er du sikret funktioner og værktøjer, der giver fuldt overblik over områder som salg, kundeservice og marketing. Alle afdelinger kan arbejde sammen i ét system, og den fleksible tilgang med en integreret modulopbygning gør det nemt at tilpasse systemet til din virksomheds behov i takt med, at den vækster.

Fordele ved Dynamics 365 Sales

Samler alle kundedata
CRM-systemet sikrer, at alle individuelle kundedata er samlet ét sted. Alle i organisationen kan tilgå oplysninger om salgsmuligheder, tilbud, kontrakter, e-mails m.v. Al historik foreligger på kunden, og det er nemt at overdrage data fra én medarbejder til en anden.

Målrettet salgsindsats
CRM-systemet giver dig fuldt overblik over købs- og salgshistorik. Du kan nemt holde styr på kundesegmenter og forbedre kunderelationer og derved målrette din salgsindsats både på ny- og mersalg.

Fremtidssikret CRM-system
Løsningen er fremtidssikret og kan integreres med virksomhedens øvrige systemer som eksempelvis dit ERP.

Har du behov for Dynamics 365 Sales?

Situationer og behov som nedenstående er ofte i spil, når virksomheder vælger at investere i et CRM-system:

  • Krav om gennemsigtighed og bedre overblik i virksomheden
  • Salgsrapporter skal være mindre tidskrævende og nemmere at udarbejde
  • Kommunikationen skal kunne tilpasses hver enkelt kunde eller kundetype
  • Mere kontrol over salgsmuligheder og pipeline med bedre styring af salgsafdelingen
Bomaerke

Derfor skal du vælge Dynamics 365 Sales

Løsningen kombinerer intelligente forretningsapplikationer, og du kan tilpasse den efter behov. Dynamics 365  Sales er en integreret del af Dynamics 365 og udvikles løbende af Microsoft.

CRM-systemet er cloud-baseret, hvilket betyder at virksomheden fåren fleksibel og skalérbar løsning, der kan udbygge i takt med, at din virksomhed vækster. Modulopbygningen gør, at Dynamics 365 Sales er fremtidssikret og hele tiden kan udvikles.

Det siger vores kunder ...

Vi har med Dynamics 365 Sales fået en løsning, som understøtter vores måde at arbejde på i forhold til håndteringen af vores kunder. Løsningen har gjort det muligt hele tiden at have overblik og indblik i de processer, som vi arbejder med. Med Dynamics 365 Sales har vi fået automatiseret og integreret en række af vores forretningsprocesser, hvilket har skabt en betydelig tidsbesparelse for os.

Den rådgivning vi modtager fra vores konsulent hos Elbek & Vejrup er yderst kompetent. De forstår vores behov, men udfordrer os samtidig på vores måde at arbejde på. Samarbejdet med Elbek & Vejrup er ikke blot rådgivning eller en enkeltstående implementering. Det er mere som et partnerskab. og vi føler os trygt og godt rådgivet hver eneste gang.

Det siger vores kunder ...

Det siger vores kunder ...

Vi har opgraderet vores Dynamics 365 Sales til nyeste version. Det har optimeret en række arbejdsgange, og det er blevet et helt uundværligt værktøj i vores hverdag. Det skaber det overblik, som vi har brug for, når vi håndterer hundredvis af kontakter, og giver os endnu bedre forudsætninger for at kunne udføre et godt stykke arbejde.
Elbek & Vejrups konsulenter har haft stor forståelse for vores behov og været gode til at omsætte disse til praksis, så vi har fået en løsning, som er skræddersyet vores behov. Vi har en tæt dialog, og de er lige ved hånden, hvis der opstår et problem, så vi kan komme hurtigt videre.

Det siger vores kunder ...