Optimér og digitalisér forretningsprocesserne
Servicevirksomheder
En standard Business Central-løsning til servicevirksomheder giver dig mulighed for:
- Øget indtjening med styrket ressourceplanlægning
- Bedre kundeservice med proaktiv opfølgning
- Kapacitet til flere opgaver med skarp planlægning
Branchens udfordringer
Effektivisér arbejdsgangene i din serviceforretning
Optimal udnyttelse af ressourcerne er afgørende for, om du tjener penge på din servicevirksomhed. Udgifterne stikker af, hvis du mangler overblik, hvilket lynhurtigt afspejles på din indtjeningsevne.
Måske kender du til udfordringer som:
- Ineffektiv disponering af opgaver
- Manglende overblik over kundens aktiver
- Manglende adgang for teknikere til data onsite
- Mangelfuld indberetning af reservedele og tid
- Fejl i overleveringen mellem teknikere og administrationen
- Unødvendig tid i administration pr. faktureret opgave
Whitepaper
Sådan optimerer du din forretning
Vi har lavet et whitepaper til dig, som ønsker at højne indtjeningsevnen, optimere ressourceplanlægningen og få mere overblik, og styring i din virksomhed med udekørende serviceteknikere.
Business Central-løsning til servicevirksomheder
Med vores standardløsning Dynamics 365 Business Central til servicevirksomheder er der styr på dine serviceaftaler. Løsningen hjælper med planlægning af service og lovpligtige eftersyn. Desuden sikrer effektiv indberetning af reservedele og tidsforbrug, at du har fuldt indblik i omkostninger.
Vi udnytter den nyeste Microsoft-teknologi fra Dynamics 365 for Field Service, Dynamics 365 for Sales samt Dynamics 365 Business Central. Vi kan desuden hjælpe dig med at udnytte IoT-teknologi som et led i optimeringen af din forretning.
Du får en samlet løsning, der hurtigt og effektivt kan implementeres i din servicevirksomhed.
Den professionelle, standard Service Management-løsning giver dig blandt andet:
- Indsigt til at vurdere, om og hvordan du tjener penge på din serviceforretning
- Tidsbesparelser og færre fejl for både teknikere og i administrationen
- Effektiv kommunikation og planlægning i flowet af opgaver
Fordele med løsningen
Overblik og optimering
Du får overblik over de lovpligtige eftersyn og ved, hvilke ressourcer, der er nødvendige til fremtidige opgaver. Dine processer bliver mere effektive, og du sparer både tid og penge. Det hjælper dig til at drive en effektiv servicevirksomhed med tilfredse kunder.
Bedre likviditetsstyring
Med en ERP-løsning udviklet til servicevirksomheder kan du hente data om omsætning pr. servicetekniker, omkostninger samt allokering af ressourcer. Nem adgang til data og historik gør det lettere at styre virksomhedens økonomi, og du har styr på forbrug og omkostninger.
Mobil adgang til data
For teknikeren i bilen er det vigtigt at kunne hente og indberette data på stedet. Med en ERP-løsning bygget på Microsoft-teknologi får du en brugervenlig løsning, der er fuldt integreret med mobile enheder. Den lader serviceteknikeren arbejde på stedet med adgang til alle relevante oplysninger. Du minimerer dobbeltarbejde og ressourcespild.
EV Tillægsløsninger
Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.
Tredjepartsløsninger
Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.
Professionel lønadministration direkte i Business Central
365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted. Integrer til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler og få fuldautomatisk styring af ferie, fravær og fritvalg. 365Løn giver dig fuld kontrol over hele lønbehandlingen.
Book et uforpligtende møde
Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.
Eller ring direkte til
Dan Halger Nielsen
Markedschef
+45 25 18 85 86