Måske er du også interesseret i at vide mere om 365Tid? Læs om vores løsning her
Timeregistreringssystem
Timeregistreringssystem - få styr på dine medarbejderes timer
Få et moderne tidsregistreringssystem til Microsoft Dynamics 365 Business Central:
- Udnyt dine interne ressourcer og medarbejderes tid optimalt
- Arbejd strategisk med jeres tidsforbrug og opnå nye indsigter
- Integrer timeregistrering med dit ERP-system
I dag er mange virksomheder og organisationer udfordret på tid. Mange virksomheder mener ikke at der er tid nok til at løse de opgaver, de har på bordet foran sig, mens andre virksomheder bruger for meget tid på at indsamle og bearbejde data om timeregistrering.
Med et moderne timeregistreringssystem kan du opnå markante tidsbesparelser, få det fulde overblik og få det bedste ud af din virksomheds ressourcer. På denne side kan du læse mere om, hvordan du kan få gavn af timeregistreringssystem.

Fordele ved at anvende et timeregistreringssystem
Som virksomhed kan der være mange fordele ved at vælge et system til at holde styr på din timeregistrering. Nogle af de mest åbenlyse fordele er blandt andet:
Optimér dine interne ressourcer
Ved at benytte et timeregistreringssystem frigør virksomheden interne ressourcer, minimerer fejlindtastninger og eliminerer dobbeltindtastninger, da al tidsregistrering automatiseres.
Gør dine medarbejdere mere mobile
En online løsning til timeregistrering gør medarbejderne mobile og effektiviserer processen omkring timeregistrering, da de kan registrere forbrugt tid på farten. Derved undgås bl.a. kørsel til og fra kontoret for at registrere arbejdet.
Brug tidsregistrering strategisk
Alle organisationer på tværs af brancher kan drage fordel af at bruge et timeregistreringssystem på et strategisk niveau, da de oplysninger der gemmer sig i medarbejdernes tidsregistreringer, kan vise sig at være guld værd.
Hvis man som virksomhed formår at udnytte sine egne data, kan det mærkes på bundlinjen. Det er fx vigtigt for ledelsen at vide, om virksomheden bruger for meget tid på at produktudvikle kontra at fakturere timer til kunden, og om der skal omprioriteres.

“Elbek & Vejrup har igennem hele vores samarbejde været dygtige til at stille de rigtige spørgsmål og udfordre os, så vi nu står med en teknologisk stærk platform, som kan udnyttes i vores organisation i et endnu større omfang.”
Steen Guldborg
IT-chef,
Per Aarsleff
Integrer dit timeregistreringssystem til dit ERP-system
En integration til dit ERP-system medfører automatisering af dine arbejdsgange, eliminerer fejlindtastninger samt giver mulighed for at udnytte ERP-systemets BI-værktøj til at generere rapporter for medarbejdernes tidsforbrug.
Vælg det rigtige timeregistreringssystem fra starten
Selvom der kan være mange fordele ved at vælge et timeregistreringssystem, så er det lige så vigtigt, at man vælger det rette system fra starten. Ellers kan udsigterne til at se en målbar effekt være lang og i værste fald står investeringen ikke mål med resultaterne, når man senere skal evaluere investeringen i et timeregistreringssystem. Hos Elbek & Vejrup er vi specialister i at arbejde med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Business Central er et af verdens mest anvendte ERP-systemer, og udmærker sig særligt ved dets store brugervenlighed og store tilpasningsevne.
Med en løsning i Business Central kan du således integrere tids- og timeregistrering, så det fremgår i både økonomi- og produktionsstyringssystemer. På den måde får du fuld indsigt i din forretning og kan tage hurtige og korrekte beslutninger på baggrund af data. Du kan også tilgå dine data fra alle slags enheder, hvad enten du sidder foran din computer på arbejdet, hjemme i sofaen på din tablet eller på farten på din telefon.
365Tid holder styr på dine timer
Med 365Tid har det aldrig været nemmere for medarbejderne at registrere timer. Løsningen kan tilgås på alle devices, og timeregistreringen foregår med få klik. 365Tid understøtter registrering af både fast ugestruktur og varierede opgavelister på en let og overskuelige måde. Medarbejderne har nemlig kun mulighed for at registrere timer på sager, der er relevante for dem, hvorefter registreringen sendes til godkendelse og kan herefter bogføres. Vores egenudviklede løsning til blandt andet timeregistrering indeholder mange moduler, der gør virksomheders hverdag lettere og mere effektive. Ferie & Fraværsmodulet i 365Tid gør det let at fastholde overblikket over medarbejderes feriesaldi og fraværende i afdelinger. Løsningen gør det muligt for medarbejderne at holde styr på, hvor meget ferie de har til rådighed, mens planlægningen af ferie og registrering af fravær kan ske fra computeren med få klik. Lederen er sikret et overskueligt overblik over, hvornår en medarbejder ønsker ferie samt en oversigt over fravær i den pågældende afdeling.

Specialister i systemer til timeregistrering
Hos Elbek & Vejrup udvikler vi standard IT-løsninger til timeregistrering til specifikke brancher, der sikrer at al registrering af timer, forbrug, ferie. foregår digitalt og korrekt.
Uanset om jeres virksomhed har behov for en løsning til timeregistrering, der er integreret i eksempelvis en projektstyringsløsning, ERP-system eller om I vil have et selvstændigt tidsregistreringssystem, så kan vi hjælpe jer med at lave en god løsning, der lever op til jeres forventninger.
