handel-engros-header-min.jpg

IT-løsning til optimering 
af erhvervsvirksomheder

Forøg virksomhedens værdi gennem et stærkt ERP-system,
der understøtter virksomhedens forretningsprocesser.

Skab værdi til forretningen gennem automatiseringer

Uanset, om I er i markedet for import/eksport, fødevarer, elektronik, maskinindustri, e-handel eller noget helt andet, så er et konstant fokus på forretningsoptimering i en global verden afgørende for, at I indfrier virksomhedens økonomiske mål.

Måske sidder du med nogle af følgende udfordringer:

  1. Et IT-landskab med mange forskellige systemer
  2. Processer i virksomheden, der skaber flaskehalse
  3. Manglende IT-sikkerhed
  4. In- eller outsourcing af IT
  5. Forældet teknologi
  6. For mange snitflader til andre systemer

Ved at automatisere interne processer kan du forøge indtjeningen og bundlinjen i din virksomhed, for optimering handler oftest om at udnytte allerede eksisterende ressourcer bedre.  Det kan være, I har behov for integration til webshop, automatisering af arbejdsopgaver og intern administration eller optimering af lagerstyring.

Nogle gange kan der optimeres uden investering i nye værktøjer, andre gange er det nødvendigt med en investering for at komme længere. Et middel til at bringe værdi til forretningen kan være et ERP- og økonomisystem baseret på Microsoft Dynamics NAV, som skaber effektive arbejdsgange - så kan I koncentrere jer om at udvikle kerneforretninge

Dine fordele ved en IT-løsning til erhvervsvirksomheder

Bedre økonomistyring

Ved at kunne styre økonomien i detaljer, vil du få mulighed for ikke kun at forøge indtjeningen men også udnytte allerede eksisterende ressourcer bedre og derved spare penge. Vores løsning giver dig mulighed for at styre virksomhedens økonomi i alle detaljer og få indsigt og overblik. Samtidig bliver det lettere at udtrække data og rapportere til ledelsen.

Optimering af processer

Ud med processer der skaber flaskehalse og forældet teknologi, der ikke samarbejder med andre systemer. Vores løsning optimerer arbejdsgangene og forretningensprocesserne. Den bygger på systemer, der kan arbejde sammen og sparer derved både ressourcer og fjerner dobbeltarbejde. Det bliver lettere at se, hvad der fungerer, og hvor der kan strammes op, hvilket øger effektiviteten for virksomheden.

Fuld integration

Med mulighed for mobil integration giver vores løsning mulighed for at arbejde, uanset hvor du er, og hvem du er sammen med. Med fuld integration på tværs af IT-platforme kan eksempelvis Dynamics NAV, CRM, Sharepoint og .NET arbejde sammen. Dette giver en bedre helhed og et system, hvor medarbejderne kan arbejde sammen på kryds og tværs uden hindring.

Tillægsløsninger

Du kan supplere din løsning med en række af vores egenudviklede tillægsløsninger til bl.a. håndtering af dokumenter,time-sagsstyring, lageroptimering og meget mere.

Vores ERP-løsninger til handel- og engrosvirksomheder er udviklet med udgangspunkt i at skabe en optimeret hverdag, og derved strømline virksomhedens processer.

Find i listen herunder produktblade på vores tillægsløsninger til handel- og engrosvirksomheder.

Download produktblad

Leasing af NAV-projekter skærmer virksomhedens likviditet

Elbek & Vejrup har med succes tilført leasingfinansiering til NAV-projekter hos kunder, som egentlig blot ville betale kontant. Vi ved, hvordan investeringen i et nyt NAV-projekt kan påvirke virksomhedernes allerede lagte budgetter årene frem, men også likviditeten undervejs i projektets gennemførelse. Dette er uanset, om det er traditionel bankfinansiering, kontant køb eller leasing.

Læs mere

Book et uforpligtende møde

Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

Kontakt mig

Eller ring direkte til

Søren Boyum

Markedschef

+45 30 95 13 39