navision-header-min.jpg

Microsoft Navision – din komplette forretningsløsning

Navision giver din virksomhed:

  • Overblik til bedre beslutninger
  • Øget produktivitet optimerede processer
  • En fremtidssikret og skalérbar løsning til din branche.

Introduktion til Navision

Microsoft Navision hedder nu Dynamics 365 Business Central. Navision er et fremtidssikret økonomistyringssystem, der samler økonomistyring, lager, indkøb, logistik, salg, produktionprojektstyring i én komplet forretningsløsning.

Ved hjælp af Navision arbejder virksomheder verden over smartere og mere effektivt. Det gør de ved at automatisere og digitalisere tidskrævende manuelle opgaver, optimere forretningsprocesser og arbejdsgange.

Find løsning til din branche

Fordele ved Microsoft Navision

Understøtter virksomhedens vækststrategi
Systemet sammenbinder organisationen, optimerer forretningsprocesser, effektiviserer arbejdsgange på tværs af virksomheden, reducerer omkostningerne og understøtter vækststrategien. Det sikrer en mere konkurrencedygtig forretning.

Styrker beslutningsgrundlaget
Navision giver dig det rigtige beslutningsgrundlag til at træffe bedre beslutninger, der direkte påvirker bundlinjen. Løsningen automatiserer forretningsprocesserne uden at øge lønudgifter. Det giver dig et bedre indblik i, hvordan virksomheden klarer sig og ikke mindst et overblik over din forretning fra én og samme database.

Skalérbar og tilpasset dine behov
Med Navision får du en løsning, der kan vokse i takt med virksomhedens vækst. Det er nemt at skrue op og ned for kapaciteten. Har du behov for at integrere til andre systemer, så er det nemt at tilpasse.

Gør virksomheden mobil
Tilgå systemet via tablets og andre mobile enheder. Det gør medarbejderne mere fleksible og effektive, da de kan tilgå vigtige data uanset tid og sted. Mobiliteten ved Navision giver også ledelsen mulighed for at følge op på vigtige økonomiske nøgletal på farten.

Bomaerke

Integrationer til Microsoft Navision

Integrationsmulighederne til Navision er mange. Med integrationer former du din egen løsning efter dine behov. Løsninger som webshops, PIM-systemer, LESSOR produkter, Expense Management, Document Capture og mange flere kan med fordel integreres med Navision. Dynamics 365 for Sales og Business Intelligence er især værd at fremhæve som eksempler på produkter, der kan øge forretningsværdien.

Overvejer du at skifte til Business Central? Se priserne her

Går du med overvejelser om at skifte din gamle Navision-løsning ud med det nye Dynamics 365 Business Central? Der er mange fordele ved at opgradere til nyeste platform. Udover den åbenlyse fordel at man får en løsning, som er teknologisk up to date, så er der også et væld af ny funktionalitet i forhold til Navision, som brugere af Business Central kan drage nytte af. Selve brugervenligheden og dermed også brugergrænseflader, arbejdsgange og genveje i ERP-systemet har også fået en gevaldig overhaling, som gør, at du kommer til at arbejde langt mere effektivt. Hvis du ønsker at læse mere om funktioner og muligheder i Business Central, så kan du læse mere her.

Med Business Central får du friheden til selv at vælge, hvordan du vil betale for din løsning. Du har således mulighed for enten at leje Business Central på en abonnementsordning, hvor du betaler et fast månedligt beløb pr. bruger, eller købe det antal licenser du har behov for, som du så selv ejer.

Hvis du ønsker at få en fast månedlig pris på din Business Central-løsning, og ønsker en cloud-baseret løsning hosted og vedligeholdt af Microsoft, har du mulighed for at leje din løsning i det man kalder Public Cloud. Vil du derimod eje din egen licens og selv stå for backup og opdatering af Business Central, skal du vælge en on-premise-løsning.

I Business Central kan du vælge imellem tre forskellige licenstyper i form af en ’Premium user’, en ’Essential user’ og en ’Team Member’. Team members har kun begrænset adgang til systemet.

Hos Elbek & Vejrup kan vi hjælpe dig med at finde den rette den rigtige prismodel til din virksomhed.

I nedenstående finder du priser på Dynamics 365 Business Central Public Cloud (leje) og on-premise licenser (eje). Dette er priser på rene software-licenser og omfatter således ikke konsulent- ydelser og rådgivning samt tredjepartsprodukter. Ønsker du tilbud på implementering af Business Central i din virksomhed så kontakt os her for et uforpligtende møde.

Public Cloud: Dynamics 365 Business Central Essentials

440,50 kr.

Pr. bruger/måned

Public Cloud: Dynamics 365 Business Central Premium

629,30 kr.

Pr. bruger/måned

Public Cloud: Dynamics 365 Business Central Team Members

Fra

50,30 kr.

Pr. bruger/måned

On-premise: Dynamics 365 Business Central Essentials

11.167 kr.

Pr. brugerlicens

On-premise: Dynamics 365 Business Central Premium

15.634 kr.

Pr. brugerlicens

On-premise: Dynamics 365 Business Central Team Members

2.233 kr.

Pr. brugerlicens

Ovenstående priser er udelukkende software-licenser. Elbek & Vejrup er berettiget til uden varsel at regulere priser på baggrund af ændringer i priser fra underleverandører.

Guide til ny forretningsløsning

Overvejer du at skifte virksomhedens forretningsløsning, men ved du ikke hvor du skal starte? Det behøver ikke at være uoverskueligt at komme i gang. Vi viser dig vejen med denne guide til ny forretningsløsning. Guiden tager dig igennem de kritiske faser, der er i en ERP-implementering. Få svar på hvilke overvejelser du skal gøre dig, og hvordan du forbereder organisationen på en implementering.

Guide til ny forretningsløsning

Section17

Fagspecialister i din branche

Elbek & Vejrup er specialiseret i at udvikle standard Navision-løsninger til udvalgte brancher. Brancherne dækker både den private og den offentlige sektor. Vores konsulenter er fagspecialister. De bidrager igennem effektive løsninger og rådgivning til optimering af virksomhedens forretningsprocesser.

Vi tilbyder egenudviklede og 3. parts software til Navision. Eksempler på løsninger er dokumenthåndtering, lagerstyring, produktionsstyring, tidsregistrering, Business Intelligence, CRM, lønhåndtering. Dermed får du en 360 graders løsning, som understøtter hele virksomhedens behov og forretningsprocesser.

Find løsning til din branche

Kundeudtalelse

For en virksomhed som Aarsleff er det afgørende, at vi indgår i ’partnerskab’ med en strategisk leverandør, der ikke alene forstår vores forretning, men som også besidder et godt kendskab til vores branche. Elbek & Vejrup har igennem hele vores samarbejde været dygtige til at stille de rigtige spørgsmål og udfordre os, så vi nu står med en teknologisk stærk platform, som kan udnyttes i vores organisation i et endnu større omfang. Derudover har det stor betydning, at Elbek & Vejrup er et hus med mange Dynamics NAV-kompetencer og dygtige fagspecialister, der sammen med os kan løfte vores forretning.