CRM System fra Microsoft

Med Microsoft Dynamics CRM får du et forretningssystem
til håndtering af kunderelationer, salgsstyring og bedre
kundeservice til følge.

 

Dynamics 365 CRM giver målrettet salgsstyring

Med Dynamics 365 CRM får du et forretningssystem til håndtering af kunderelationer, salgsstyring og bedre kundeservice til følge. Dynamics 365 CRM samler oplysninger og giver dig struktureret viden om virksomhedens kunder ét sted, så det er nemt, hurtigt og effektivt at få overblik over aktuelle salgs- og købsforhold koblet til hver enkelt kunde. Dette optimerer salgsarbejdet og forbedrer dialogen med kunderne, da igangværende salg, salgsmuligheder og tidligere købshistorik altid fremgår tydeligt. CRM-systemet er således både et operativt såvel som et strategisk værktøj, som giver både sælgere og salgsledelse muligheder for overblik og proaktiv handling. 

Dynamics 365 CRM holder styr på kunder, kontaktpersoner, salgsmuligheder, kundesegmentering til marketing, aktiviteter, tilbud, ordrer, kontrakter, telefonisk og skriftlig kontakt til kunden samt leverandører, og gør det muligt at anvende disse oplysninger til nemt at få udarbejdet relevante rapporter. Således ligger CRM-systemet grundlaget for en intelligent salgsstyring, som kan forudsige og adressere kundebehov og identificere de kunder og kundeemner, der har mest salgspotentiale.

Fordele ved Dynamics 365 CRM

Med Dynamics 365 CRM er du sikret funktioner og værktøjer, der giver fuldt overblik over områder som salg, kundeservice og marketing. Alle afdelinger kan arbejde sammen i ét system, og den fleksible tilgang med en integreret modulopbygning gør det nemt at tilpasse systemet til din virksomheds behov i takt med at den vækster. Vi har samlet nogle af de mange fordele ved Dynamics 365 CRM i listen her:

  • Muligt at integrere med virksomhedens øvrige systemer – såsom dit ERP-system
  • Samler alle individuelle kundedata ét sted: Salgsmuligheder, tilbud, kontrakter, e-mails, osv.
  • Fuldt overblik over købs- og salgshistorik - giver mulighed for en målrettet salgsindsats
  • Alle afdelinger kan arbejde i samme system, hvilket gør det muligt at forbedre håndtering af kunderne og kundeservice
  • Holder styr på kundesegmenter og forbedrer kunderelationer
  • Kan udlæse rapporter med nøgletal
  • Brugerfladen er velkendt og kræver et minimum af brugertræning
  • Giver dig en fremtidssikret løsning
  • Fås enten som en løsning der ligger lokalt eller i skyen

Dette får du med Dynamics 365 CRM

Samler alle kundedata

CRM-systemet sikrer, at alle individuelle kundedata samles ét sted. Således kan alle i organisationen tilgå oplysninger som salgsmuligheder, tilbud, kontrakter, e-mails m.v. Dermed foreligger al historik på kunden og I undgår dobbeltarbejde, da det er nemt at overdrage data fra en medarbejder til en anden.

Målrettet salgsindsats

Med CRM-systemet får du fuldt overblik over købs- og salgshistorik, ligesom det er nemt at holde styr på alle kundesegmenter og forbedre kunderelationer. Det giver mulighed for at lave en målrettet salgsindsats både på ny- og mersalg.

 

Fremtidssikret CRM-system

Løsningen er fremtidssikret, og det er muligt at integrere med virksomhedens øvrige systemer som eksempelvis dit ERP. Dynamics 365 CRM fås enten som en løsning, der ligger lokalt eller i skyen.

Har du behov for et CRM-system?

Nedenstående punkter er nogle af de typiske situationer og behov, som ofte er medvirkende til, at mange virksomheder vælger at investere i et CRM-system. 

  • Du ønsker mere gennemsigtighed og bedre overblik i virksomheden
  • I bruger meget tid på at udarbejde salgsrapporter eller finder det besværligt
  • I har flere forskellige slags kunder og vil gerne tilpasse jeres kommunikation til hver enkelt kunde eller kundetype
  • I har dobbeltarbejde eller stort ressourceforbrug på selv små opgaver

Du vil gerne kunne styre din salgsafdeling bedre, så du får mere kontrol over jeres salgsmuligheder og pipeline

Hvorfor skal du vælge Dynamics 365 CRM?

Dynamics 365 er en forretningsplatform, der gør det muligt at kombinere intelligente forretningsapplikationer og tilpasse dem efter behov. Dynamics 365 CRM er således en integreret del af Dynamics 365 og anvendes blandt andet til salgsstyring. Dynamics 365 CRM er en løsning i skyen, men det er også muligt at få CRM lokalt på egne servere. Cloud-løsningen er fleksibel og skalérbar og kan udbygges i takt med, at virksomheden vækster. Flere moduler kan tilkobles, alt efter behov, og modulopbygningen gør, at Dynamics 365 CRM er en fremtidssikret løsning, der hele tiden kan udvikles og ikke er begrænset af software.

Kontakt - klik for info

Kontakt

Elbek & Vejrup

- din samarbejdspartner Følg os på LinkedIn

Elbek & Vejrup

- din samarbejdspartner

+45 70 20 20 86

Følg os på LinkedIn

Udfyld formularen

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Tak for din henvendelse!

Vi ringer tilbage hurtigst muligt